بستن

مرکز درمان ناباروری جنوب کشور در گراش ساخته می‌شود

 فردا جمعه رییس جهاد دانشگاهی کشور به همراه هیاتی برای بررسی شروع به کار مرکز فوق تخصصی درمانی و تحقیقاتی ناباروری جنوب کشور به گراش سفر می‌کند.

در سفر فردای دکتر محمد حسین یادگاری رئیس جهاد دانشگاهی کشور محل ساخت مرکز مشخص شده و همچنین تا زمان ساخت ساختمان اصلی این مرکز کار خود را در محل موقت آغاز خواهد کرد. به گفته حاج عبدالکریم جعفری یکی از اعضای هیات موسس هزینه ساخت و تجهیزات این مرکز توسط یکی از اهالی شهرگراش تأمین شده است.

بر اساس این گزارش، مرکز فوق تخصصی درمانی و تحقیقاتی ناباروری جنوب کشور به هدف سرویس دهی به استان‌های همجوار و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در گراش راه اندازی می شود. طراحی این مرکز به گونه‌ای صورت گرفته است که در فاز دوم به عنوان یک مرکز «توریسم درمانی» قادر به  پذیرش متقاضیان از کشورهای حوزه خلیج فارس و استان‌های همجوار خواهد بود. در این مرکز علاوه بر بخش‌های جراحی و تخت‌های بیمارستانی، خانه‌های ویلایی برای استقرار همراهان بیمار پیش‌بینی شده است .

جعفری در مورد برنامه این سفر گفت: دکتر یادگاری به دعوت امام جمعه، فرماندار و نماینده هیأت مؤسس به گراش سفر می‌کند. رئیس جهاد دانشگاهی کشور در طول سفر یک روزه خود به منظور آشنایی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهر گراش از پروژه‌های متعددی که به همت بانیان خیر ساخته و تجهیز شده است بازدید به عمل آورده، سپس در نماز جمعه گراش برای نمازگزاران سخنرانی خواهد کرد.

هیات همراه رییس جهاد دانشگاهی را دو تن ازمعاونین او، رئیس مرکز درمانی ناباروری استان قم و رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس تشکیل می‌دهند. در این سفر دکتر امیر حمزه مهرابی رییس دانشگاه علمی کاربردی قم و حجت‌الاسلام دکتر عبدالرضا زاهدی معاون آموزشی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به عنوان دو عضو هیات موسس مرکز فوق‌تخصصی ناباروری همراه گروه اعزامی از تهران خواهند بود.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. از اونجایی که تحقیقاتی در مورد سلول‌های بنیادی در دانشکده گراش انجام شده بهتر است با رایزنی و با توجه به امکانات زیربنایی گراش در پرتو حمایت خیرین، مجوز شعبه ای از “سلول درمانی” درخواست بشه.
    سلول درمانی کارآیی و منفعت بیشتری داره و بازه خدمات گسترده ای رو پوشش میده که علاوه بر جنبه علمی، جنبه اقتصادی اون در آینده خیلی بیشتر هست.
    مرکز ناباروری و سلول درمانی هردو زیر مجموعه پژوهشگاه رویان هستند.
    http://rctc.ir/

  2. سلام
    طبق نظرسنجی انجام شده فقط ۵% از مردم ایران شهر گراش را میشناسند. ولی روستای هرنگ از توابع شهرستان بستک، حدوداً ۴۰% مردم ایران آن را می شناسند به دلیل اینکه تولید چند نوع شیرینی سنتی همراه با ارده دارد و برای تمام ایران ارسال میشود.
    ما باید از اشتباهات گذشته که سرمایه ی تمام خیرین در یک صنف خاص هزینه شده عبرت بگیریم. اگر ما خواهان ترقی و معرفی شهرمان هستیم باید دیدگاهمان را تغییر دهیم.
    در پایان آفرین به خیر روشنفکر و بزرگوار و درود بر همت هیئت امنای آینده نگر و دلسوز و متخصص.

  3. سلام:خدا را شکر این عمل خیر به نفع همه منطقه است سلامتی خیرین را از خداوند خواستارم لطفا از درج نظراتی که اختلاف برانگیز است خوداری فرمائید از لار علی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top