بستن

جمع‌بندی کنکور کرونایی با وبینارهای نردبان

هفت‌برکه – گریشنا: فعالیت‌های آموزشی نردبان در ایام قرنطینه،‌ با برگزاری ۳ کارگاه جمع‌بندی کنکور به صورت وبینار ادامه داشت.

گروه نردبان در سومین سال فعالیت خود جهت حفظ سلامتی دانش‌آموزان، جلوگیری از اجتماع و با توجه به نزدیک شدن به کنکور سراسری، برای اولین بار کارگاه‌های خود را با حدود ۵۰  شرکت‌کننده از شهر‌های گراش، ارد و فداغ آنلاین به صورت وبینار برگزار کرد. این‌ کارگاه‌ها به منظور جمع‌بندی دروس پیش از کنکور و استرس‌ها و مشغله‌های ذهنی در ماه‌های آخر کنکور و نحوه برنامه‌ریزی، اولویت‌بندی با هدف موفقیت در کنکور، دانش‌آموزان برگزار شد.

مریم پورشمسی و محمد شیروان، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، کارگاه علوم انسانی را روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت برگزار کردند. کارگاه رشته ریاضی و فیزیک را علی‌اکبر زمانی و سید سعید محقق، دانشجویان رشته مهندسی مکانیک دانشگاه شیراز، روز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت برگزار کردند. روز شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه نیز کارگاه علوم تجربی توسط هانیه زارعیان و علیرضا قاسمی، دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی بندر‌عباس، ارائه شد. محتوا‌های کارگاه نیز به دست شرکت‌کننده‌ها رسید.

محمد ‌شیروان از ارائه‌دهندگان این کارگاه گفت: «بعد از یک چالش و یا بهتر بگوییم یک انحراف در رشد و گسترش همه رشته‌های تحصیلی در سطح شهرستان، به نظر می‌رسد جامعه‌ی آموزشی ما و همچنین دانش‌آموزان نیز به این موضوع پی‌برده‌اند، که تمامی رشته‌ها ارزش و آینده درخشانی می توانند داشته باشند، به شرط این که فرد به یک رشته علاقه داشته باشد.»

هانیه زارعیان از دیگر برگزار کنندگان این‌ کارگاه نیز گفت: «در شرایط فعلی و با توجه به ممکن نبودن برگزاری کارگاه‌ها به صورت حضوری، تصمیم گرفتیم از اهمیت دوران جمع‌بندی چشم‌پوشی نکنیم و همچنان همراه دانش‌آموزان باشیم. در کارگاه اخیر سعی بر آن بود که نکات کلیدی و لازم برای شروع دوران جمع‌بندی را در اختیار کنکوری‌ها قرار دهیم تا آن‌ها با دید بازتری وارد این دوران شوند و این مسیر را ادامه دهند.»

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top