هفت‌برکه – گریشنا: همان‌طور که دانش‌آموز در نمرات با یکدیگر رقابت می‌کنند، کارنامه ادارات آموزش و پرورش نیز هر سال صادر می‌شود. با اعلام نتایج نهایی ارزیابی عملکرد آموزشی دوره ابتدایی و متوسطه در سال تحصیلی گذشته، جایگاه اداره آموزش و پرورش گراش در مجموع ۹ پله در میان ادارات آموزش و پرورش ارتقا پیدا کرده است.

Amozesh Va Parvaresh 3

بر گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش گراش، ذبیح اله رضایی مدیر آموزش و پرورش گراش با اعلام این خبر گفت: به رسم معمول سالانه، عملکرد ادارات آموزش و پرورش استان توسط اداره کل مربوط سنجش شده و کارنامه عملکرد صادر می‌شود و مولفه هایی چون نمرات کتبی در امتحانات نهایی، توزیع متوازن رشته‌ها، نتایج کنکور سراسری، نتایج المپیادهای علمی، جشنواره خوارزمی، قرارداد شاخص‌های آموزشی مبتنی بر اجرای طرح و برنامه‌های آموزشی در مدارس و پوشش تحصیلی در تعیین سطح علمی ادارات مورد ارزیابی قرار می گیرد.

رضایی گفت: در میان ۵۹ منطقه آموزشی استان فارس در حوزه آموزش ابتدایی از جایگاه ۲۹ به ۸ و متوسطه از ۲۱ به ۱۲ ارتقا پیدا کرده‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش گراش گفت: قطعا کسب این موفقیت چشمگیر حاصل هدف‌گذاری، برنامه ریزی و تلاش و جدیت همکاران این حوزه و مدیران و معلمان مدارس منطقه، دانش آموزان عزیز و اولیای ایشان و همدلی و سخت کوشی است. نیاز و انتظار جامعه این است که در مسیر پیشرفت و بهبود وضعیت آموزشی گام برداریم.

رضایی با اعلام تشکر از همکاران خود گفت: سال تحصیلی گذشته علاوه بر حوزه آموزش در دیگر دوایر نیز شاهد رشد بوده‌ایم، به گونه ای که در حوزه سنجش و ارزشیابی رتبه ۱، نهضت سواد آموزی با جهش چشمگیر حائز رتبه ۱۲ و تربیت بدنی نیز در جایگاه ۱۹ استان قرار گرفتیم.

Zabih Rezaii