بستن

کتاب صوتی «من اینجا هستم» منتشر شد

هفت‌برکه – گریشنا: شریفه هاشمی نویسنده گراشی نسخه صوتی کتاب‌ «من اینجا هستم» را منتشر کرد.

کتاب «من اینجا هستم» تیرماه سال گذشته منتشر شد. (خبر و مصاحبه در گریشنا) شریفه هاشمی در ماه‌های گذشته قطعات برگزیده کتابش را بازخوانی کرده است که اردیبهشت ۱۳۹۹ به صورت کتاب صوتی منتشر می‌شود.

کتاب صوتی «من اینجا هستم» در ۳۰ دقیقه شامل ده قطعه کوتاه و بلند است. علی ذاکرنیا کار ضبط و تنظیم این قطعات را در استودیو پارسینا گراش انجام داده است. قرار است این قطعات در هفته‌های آینده به صورت کلیپ تصویری نیز منتشر شود.

هاشمی در مورد تصمیم خود برای انتشار گزیده صوتی کتاب گفت: «بعد از انتشار کتاب بازخوردهای مثبت زیادی از دوستان و همشهریان داشتم. انتشار بخش‌هایی از کتاب در استوری اینستاگرام با استقبال مخاطبان من روبه‌رو شد و چون ممکن است که این کتاب به دست عده‌ای نرسیده باشد، تصمیم گرفتم این تجربه جدید را هم داشته باشم.»

شریفه هاشمی در مورد نحوه انتشار اثر گفت: «ابتدا قرار بود کار را به صورت CD منتشر کنیم ولی بعد تصمیم گرفتیم برای دسترسی بیشتر فایل‌ها را در گریشنا و شبکه‌های اجتماعی بگذاریم. امیدوارم مخاطبان عزیز لذت ببرند و نظرات‌شان را هم برای من بفرستند چون این یک تجربه تازه در گراش بود و قطعا خالی از ایراد نیست.»

این ده قطعه به صورت تک‌تک در سایت گریشنا منتشر شده است. تمام قطعات را به صورت یک‌جا را می‌توانید از تلگرام گریشنا دانلود کنید.

دانلود قطعه اول : استفراغ کن

دانلود قطعه دوم: سطل

دانلود قطعه سوم: ظالمانه

دانلود قطعه چهارم: باران

دانلود قطعه پنجم: تابوت

دانلود قطعه ششم: چال گونه

دانلود قطعه هفتم: خوابک

دانلود قطعه هشتم: نقاشی من

دانلود قطعه نهم: یا زنده باش یا مرده

دانلود قطعه دهم: روزنه

 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

8 نظر

  1. شاید تو جسارت اینکار و به من دادی که در آینده ای نه چندان دور نوشته هایی که بغض می‌کردند و من لای خطوط دفترم خفه شون میکردم و یه روزی با صدای بلند بخونمشون. تو جرات این کار و یه من دادی که بعد عمری نوشتن، اینبار فریادشون کنم اونم با صدای خودم. صدایی که توی حنجره مچشون و گرفتم و نذاشتم قسر در برن و خودشون و به گوش هر غریب و آشنایی برسونن. شریفه عزیزم اونقدر بهت تبریک میگم که دوستات بشنون و شاد شن و دشمنات کر. و شریفه نازنین و هنرمندم، نوشته هات مثل خودت بی‌نظیره 🌹🌺

  2. تبریک میگم به مربی عزیزم خانم هاشمی،و خیلی خوشحالم که سالهاست شاگرد یه خانم هنرمند ،ورزشکار وتقریبا میشه گفت همه فن حریف که توی هنرهای دیگه هم دستی بر آتش دارن هستم،همیشه برای من و بچه ها جسارت و نوع دیدشون به مسائل الگو بودن و الآنم با اولین کتاب صوتی یک زن گراشی افتخاری دیگر آفریدند.
    کتاب و دل نوشته ها و صدای ایشون درد دل خیلی از زنان این شهره که همیشه خاموش بودند و این فریاد، جسارت کمی نیست.
    مربی عزیزمون ما بچه های باشگاه ساواش بهت خیلی افتخار میکنیم که همیشه مثل یک دوست برامون بودی و سنگ صبور هممون،شخصیتت برای ما ستودنیه و هدف و انگیزه و تلاشت.امیدوارم روز بروز همچنان شاهد موفقیت های بیشترت باشیم مربی عزیزمون🌹🌹🌹🌹🌸🌸🌸🌸😍😍💪💪💪💪

  3. برخلاف اکثر کتاب ها و آهنگ و دکلمه ها که معمولا عاشقانه است، من نگاه نویسنده رو به مسائل احساسی، دیگه ایی دیدم که در جامه هستشو این برام جالب بود ،من کتابشونو خوندم و حالا با صدای خودشون انگار چیز متفاوت تریه و بیشتر درک میشه،قطعه ی خوابک و یا زنده باش یا مرده رو من خیلی دوست داشتم.امیدوارم موفق باشن،✅

  4. با درود و شادباش به هنرمند باذوق و جسور سرکار خانم هاشمی باعث افتخار گراش است که توانسته با پشتکار خود راه دیگر زنان هنرمند این شهر را هموار سازد. بی شک در این برهه از زمان و مکان هستند زنان و دختران هنرمندی که با داشتن استعداد و خلاقیت هنری نتوانسته اند هنر ظریف و باطراوت این قشر از جامعه را شکوفا نمایند که البته این یکی از ضعف های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان می باشد. من افتخار دارم که با همراهی و همدلی بتوانم قدمی در راه پیشرفت و بالندگی استعدادهای نهفته ی نیمه ی گمشده ی شهرم گراش (زنان و دختران هنرمند و فرهیخته) بردارم. همچنان چشم به راه آفرینش آثار وزین تری از سرکارخانم هاشمی و دیگر هنرمندان شهرم هستم.

  5. باید به همچنین بانوی فعال و هنرمند شهرمون افتخار کنیم .. جای بسیار تشویق هست خانم هاشمی عزیز بابت این اثر زیبا و ماندگار تون 👏… متن ها هم بسیار زیبا و دلنشین هستن .. انشاالله همیشه بیش از پیش موفق و سربلند باشین دوست هنرمند خودم👌⁦♥️⁩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 نظر
scroll to top