بستن

اسیدپاشی در لار: پسری که پدرش را کشت

گریشنا – هفت‌برکه: مرگ پدر و دستگیری پسر پایان داستان اسیدپاشی در مجتمع مسکونی توحید لار بود. 

فرماندهی انتظامی شهرستان لارستان از قتل پدر ۵۵ ساله در خواب توسط فرزندش با پاشیدن چهار لیتر اسید بر روی صورت و اعضا بدن وی خبر داد. این حادثه ۱۰ فروردین‌ماه رخ داد.

سرهنگ داود امجدی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره اسیدپاشی در مجتمع مسکونی توحید لارستان، بلافاصله اکیپ گشت این یگان به محل اعزام شدند. مصدوم ۵۵ ساله توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ لارستان به بیمارستان امام رضا (ع) لار منتقل و به علت شدت جراحت با اسید و ۹۰ درصد سوختگی از نوع درجه ۲  فوت کرد.

این پرونده به صورت ویژه در دستور کار مامورین پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی لارستان قرار گرفت. مامورین در بررسی‌های میدانی به پسر مقتول مظنون شدند و پس از هماهنگی با دستور قضایی طی یک عملیات ضربتی متهم را که در منزل پدری مخفی شده بود دستگیر کردند.

متهم در بازجویی ها منکر موضوع شد پس از ۲۴ ساعت بازداشت با توجه به کشف ظرف اسیدی و دستکش و درایت مامورین، متهم لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی خود اعتراف نمود و علت قتل را اختلاف خانوادگی عنوان نمود. پس از تکمیل شدن تحقیقات ، پرونده به همراه متهم به مراجع قضایی ارسال و متهم روانه زندان گردید.

سرهنگ امجدی به شهروندان توصیه کرد به منظور همکاری با پلیس و مشارکت در برقراری نظم و امنیت ، با رعایت هشدارهای پلیسی زمینه اختلاف خانوادگی را کاهش داده و هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص جرائم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به این پلیس اطلاع دهند.

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top