بستن

تغذیه رایگان برای دانش آموزان

گریشنا: تغذیه در میان ۲۵۰ هزار نفر از دانش آموزان استان فارس توزیع رایگان  می شود
کارشناس تغذیه و پوشاک آموزش و پرورش فارس گفت: در میان ۲۵۰ هزار نفر از دانش آموزان استان فارس که در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته قرار دارند از ابتدای آبان ماه تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری تغذیه رایگان توزیع می شود.

جواد روحانی اظهار داشت: تغذیه  توزیع شده در میان دانش آموزان مناطق روستایی و محروم شامل بیسکویت سبوس دار، کیک، خرما، سیب، پرتقال است که هرروز هفته به غیر از ایام تعطیل این مواد خوراکی به افراد به صورت رایگان ارائه می شود.

وی اضافه کرد: توزیع تغذیه و پوشاک در میان دانش آموزان براساس تقسیم بندی وزارت کشور است و در استان فارس نزدیک به ۶۰ منطقه شامل این موضوع هستند.

کارشناس تغذیه و پوشاک آموزش و پرورش فارس تصریح کرد:  پیش از آغاز سال تحصیلی نیز در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان یک میلیون و ۲۰۰ هزار دفتر در میان دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی فارس توزیع شد.

روحانی همچنین بیان کرد: از نیمه بهمن ماه تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری نیز توزیع پوشاک سال نو در میان دانش آموزان مناطق محروم و روستایی آموزش و پرورش استان فارس آغاز می شود.

مهر

مدیر گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ سردبیر نشریه افسانه ویِژه گراش شاعر، پژوهشگر فرهنگ عامه، تاریخ و ادبیات در جنوب فارس مدیر انتشارات همسایه مدیرعامل موسسه فرهنگی هفت برکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top