بستن

گزارش تصویری ۲: فریاد انقلاب از گلوی گراشی‌ها

هفت‌برکه – گریشنا: راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ در گراش آنقدر صحنه‌های دیدنی داشت که کار عکاس‌های گریشنا را مشکل کرده بود. اما هنرمندی چون مسلم پورشمسی می‌تواند از پس این مشکل برآید و قاب‌های زیبایی ثبت کند. این عکس‌ها را از او ببینید. عکس‌های زیبای مجید افشار را نیز در گزارش تصویری قبلی ببینید (اینجا).

7 نظر

  1. نه به این خاطر که شکار این لحظه های ناب همسرم بوده بخوام تعریف کنم اما واقعا از نگاهش لذت میبرم. سوژه هایی که اطرافمون هستن و ایشون از قاب دوربینش آنچنان هنرمندانه به تصویر میکشه که آدم لذت میبره از تماشاش. خدا قوت همه عکاسان مخصوصا آقا مسلم.

  2. پ ن پ چون تنها عکاس گراش هستن ازشون تقدیر میکنید، نصفش از اقوام خودشون سوژه کردن، بیشترش ن تنها زیبا نیست بلکه …. «بقیعش خودتون پر کنید»

  3. در جواب شهروند گرامی
    سی و دو عکسه که یکیش منم، یکیش مادربزرگم که توی جمع بقیه است و یکی دختر عمه اش، موندم بقیه اش کیا هستن. اما میدونم از اقوام ما نیستن. اصلا من میگم همه شون اقوام، وقتی هنرمندانه به تصویر بکشه این خودش عالیه. مهم نگاه و زاویه دیده که خدا رو شکر همه آقا مسلم و به حرفه ای بودنش می‌شناسن. اما شما هر جور راحتید اظهار نظر کنید چون خیلی ها طاقت دیدن هنر یکی دیگه رو ندارن.

  4. در جواب شهروند
    سلام
    بنده تنها عکاس شهر نیستم بلکه توی شهر گراش حدود ۱۸۰ عکاس هستش شاید هم برای شما من تنها عکاس شهر باشم .
    برای من فرق نمیکنه که توی کدوم شهر باشم و توی اون شهر چقدر عکاس باشه من کار خودم رو انجام میدم
    و اینکه چه کسی رو توی این راهپیمایی سوژه کنم ربطی به شما نداره

  5. ب مسلم:
    به نظر می رسه فرق کنایه و تحسین رو از یکدیگر تشخیص نمیدین، «چه کسی به شما لقب تنها عکاس گراش داد» 🙂
    فکر می کنم به حال خودتون واگذارم بهتره!
    چی میزنین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top