بستن

«حدیث عشق» در فاطمیه روایت می‌شود

هفت برکه (گریشنا): اولین همایش فاطمی، با عنوان سوگواره‌ی حدیث عشق، هم‌زمان با ایام فاطمیه در حسینیه‌ی حضرت ابوالفضل(ع) گراش برگزار می‌شود. 

به گزارش هفت برکه: سوگواره‌ی حدیث عشق هفتم بهمن ماه ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه آغاز خواهد شد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد مهدی تقوی از قم و حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد‌باقر بخشایش‌پور امام جمعه گراش به عنوان سخنران، حاج محمد گلاب‌گیر از مشهد و حرم رضوی به عنوان مداح و صادق رحمانی مدیر اسبق رادیو فرهنگ  به عنوان مهمان شاعر در این سوگواره حضور خواهند داشت. میلاد نورانی از مشهد نیز مجری این برنامه خواهد بود.

محمد‌علی شامحمدی، مدیر کانون روایت آفتاب با اشاره به این که این سوگواره در راستای اهداف همایش‌های رضوی برگزار می‌شود، می‌گوید:«از آن‌جایی که بسیج جامعه‌ی پزشکی به دنبال اجرای برنامه‌ی هنری و نمایشگاهی در شأن حضرت زهرا(س) بودند ما در جهت تقویت برنامه‌های فرهنگی فاطمیه، پیشنهاد اجرای همایش فاطمی را به آن‌ها دادیم که موافقت شد.»

بسیج جامعه‌ی پزشکی،حسینیه‌ی حضرت ابوالفضل(ع)، معاونت فرهنگی بیمارستان امیرالمومنین (ع)، ناحیه بسیج سپاه پاسداران گراش؛ کانون بسیج هنرمندان گراش، کانون فرهنگی مذهبی روایت آفتاب و کانون بیت النور و شبکه جوانان رضوی در برگزاری این همایش با هم همکاری دارند.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top