هفت‌برکه – گریشنا: قرمزپوشان هلال‌احمر در نخستین میزبانی خود در لیگ دسته اول جوانان کشور، از آبی‌پوشان استقلال کاشان پذیرایی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال‌احمر گراش، جوانان هلال‌احمر در هفته نخست لیگ، در دقایق پایانی برد مقابل مس کرمان را از دست دادند و با یک امتیاز از کرمان به برگشتند. در هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول جوانان کشور، یکشنبه اول مهرماه ۱۳۹۷ ساعت ۴ عصر در ورزشگاه شهدای گراش، هلال احمر و استقلال کاشان بازی می‌کنند.

نماینده گراش که در هفته اول بازی زیبا و جانانه‌ای مقابل مس رفسنجان و در خانه حریف به نمایش گذاشت و علی رغم برتری یک برصفر تا لحظات پایانی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد. هلال‌احمر برای پیوستن به تیم‌های بالای جدول نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارند.

ابوالحسن غلامی مربی هلال احمر که مصطفی کارگشا بازیکن کارکشته و نامدار سال های اخیر استان و کشور را به عنوان مدیر فنی در کنار خود دارد، ضمن عرض تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: امسال فرصت خوبیست که تمام سعی و تلاش‌مان را صرف صعود به دور بعدی و رسیدن به لیگ برتر جوانان کشور کنیم و این مهم دور از دسترس نیست چون به جوانان و توانایی‌هایشان اعتقاد دارم.

غلامی در پایان اشاره کرد ما ممنون هواداران پرشور گراشی بوده و هستیم ولی می‌خواهیم امسال با حضور گسترده تماشاچیان در ورزشگاه که یار دوازدهم ما محسوب می‌شوند از این موقعیت به نحو احسن استفاده کنیم و زمینه صعود را از همین بازی روز یکشنبه استارت بزنیم.

هفته اول: پیروزی در دقیقه آخر پرید

از هفته اول لیگ دسته اول جوانان کشور هلال احمر یکشنبه ۲۵شهریور در رفسنجان به مصاف تیم مس رفت. با توجه به شناختی که دو تیم از هم داشتند بازی را با محک زدن همدیگر آغاز کردند کیفیت خوب زمین چمن رفسنجان باعث شد که بازیکنان هلال احمر بازی روانتر و زیباتری از حریف خود به نمایش بگذارند و حملاتی را بر روی دروازه آنها خلق نماید نیمه اول علی رغم برتری نسبی نماینده گراش توپی از دروازه ها نگذشت و دوتیم بدون گل به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم هلال احمر میانه میدان را در اختیار گرفت و با ارسال توپ در عمق سعی در گشودن دروازه مس داشت در مقابل نماینده رفسنجان هم ارسال از جناحین را در دستور کار خود قرار داده بودند. در دقیقه ۶۰ تیم هلال احمر از تاکتیک پرتاب بلند خود توسط محسن محمدی استفاده کرد تا مدافعان مس به اشتباه دروازه خود را بگشایند و شادی به اردوی گراشی ارمغان آورد.

بازی تا دقایق پایانی به نفع هلال احمر در جریان بود که در دقیقه ۹۳ تیم مس رفسنجان در پشت محوطه صاحب یک ضربه کاشته شد که به بهترین نحو از این موقعیت به وجود آمده استفاده کردند و بازی را به تساوی کشاندند.  تا در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسد.

سرمربی مس رفسنجان مس از پایان بازی گفت: بازی سختی را گذراندیم اصلا فکرش را نمی‌کردیم که در زمین خودمان تا آستانه شکست پیش برویم چیزی که من را متعجب ساخت حضور بازیکنان با کیفیت و تکنیکی در ترکیب گراش بود که جای تحسین دارد. وی در پایان گفت ما قبل از شروع مسابقات از ۵۰۰ بازیکن سطح استان کرمان و شهرهای همجوار تست گرفتیم تا توانستیم تیم اصلی را ببندیم.

غلامی سرمربی تیم گراش نیز پس از پایان بازی اظهار داشت: «انتظار ارائه بازی زیبا از شاگردانم داشتم و همگی حسرت این می‌خوریم که در روزی که شاگردانم از جان مایه گذاشتند و تا آخرین نفس جنگیدند در دقایق پایانی بازی برده را با تساوی عوض کردیم. هر چند این یک امتیاز هم برای شروع فصل نتیجه ای ایده آل است»

برای تیم هلال احمر در این مسابقه علی جعفری ، محمد امین مرادپور، محمد علی کرباسی، عباس اسماعیلی، محسن محمدی، مصطفی مرادی، هادی حسن‌زاده
ابراهیم کامیاب، مهدی خادمی ( رامین فرجی دقیقه ۹۰)، رضا خدمتی ( محمد رسول صدیقی دقیقه ۷۰ )، صادق صداقت به سرمربیگری ابوالحسن غلامی و مدیر عاملی قاسم فرسوده به میدان رفتند.

Helal Ahmar

نتایج لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور

هفته اول: مس رفسنجان ۱- ۱ هلال‌احمر گراش / گل: گل به‌خودی تیم مس

هفته دوم: هلال‌احمر گراش – استقلال