هفت‌برکه (گریشنا): در ادامه تکمیل زیرساخت‌های ورزشی شهرستان، با اعتبارات دولتی چهار زمین چمن مصنوعی در شهر گراش و روستاهای تابع ساخته خواهد شد.

اصغر فرودی فرماندار گراش  جمعه ۱۲ مرداد ماه در جلسه مشترک با دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و حیدر علی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس دغدغه جامعه ورزش گراش را پیگیری کرد. این جلسه در شهرستان خنج و با حضور فرمانداران و روسای ادارت ورزش و جوانان سه شهرستان لارستان، خنج و گراش برگزار شد.

فرماندار گراش در پایان این جلسه در گفتگو با خبرنگار گریشنا از کلنگ‌زنی چهار زمین چمن مصنوعی در بخش‌های مرکزی و ارد و شهر گراش خبر داد و افزود: در پاسخ به درخواست جامعه ورزشی شهرستان با رایزنی‌های که با مسئولین ورزش استان و کشور و نماینده مجلس انجام شده است به زودی کلنگ ساخت زمین چمن مصنوعی بزرگ در شهر گراش و زمین چمن مصنوعی در روستاهای زینل‌آباد، محمد زینا و حسین‌آباد از روستاهای شهرستان گراش با حضور مسئولین استانی و کشوری به زمین زده خواهد شد که امید است تا پایان سال جاری به بهره بردای برسد.

اصغر فرودی با تاکید بر اینکه بسترهای رشد و توسعه ورزش گراش مهیا می‌شود، افزود: در سال گذشته در کنار افتتاح فاز یک مجموعه ورزشی محبی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان دو زمین چمن مصنوعی در دهستان‌های فداغ و خلیلی در کمتر از ۸ ماه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و امسال نیز در روستای آعضه و مرکز شهر ارد دو زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی منجر به افزایش نشاط اجتماعی می‌شود، اظهار داشت: در این جلسه دغدغه‌های اولویت‌دار جامعه ورزشی شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که ساخت خوابگاه ورزشکاران، تکمیل سالن ورزشی ارد، تجهیز سالن‌های ورزشی شهدای گراش و فداغ به سیستم سرمایشی و گرمایشی، و تجهیز سالن ورزشی محبی از مهمترین مواردی بود که در دستور کار جهت توسعه و تحول زیرساخت‌های ورزشی شهرستان گراش قرار گرفت.

فرماندار گراش با اشاره به این که وجود ورزشکاران توانمند و مردم علاقمند به ورزش وظیفه مدیران را جهت خدمت‌رسانی سنگین‌تر می‌کند، خاطر نشان ساخت: ورزش گراش در همه رشته‌های ورزشی برای استان فارس مقام‌آور و همواره مورد توجه و حائز اهمیت بوده است و در این زمینه باید تلاش کرد تا بستر شکوفایی استعداد‌های ورزشی بیش از گذشته فراهم شود

اصغر فرودی فرماندار گراش از عزم دولت برای حل مشکلات زیرساختی ورزش گراش خبر داد و افزود: عمق مشکلات شهرستان گراش در حوزه زیرساخت‌ها ورزشی به خصوص در روستاها زیاد است اما در پنج سال گذشته دولت تلاش‌های مهمی را برای بهبود شرایط انجام داده و عزم جدی دولت برای تغییر سیمای شهرستان در حوزه ورزش حرکت در مسیر توسعه است.

در این جسله دکتر جعفر پور نماینده مردم لادستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و حیدرعلی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در خصوص رفع مشکلات، توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهرستان قول مساعدت و پیگیری دادند.

حسن نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش در این جلسه ابراز امیداوری کرد با پیگیری‌های انجام شده و حمایت مسولین استانی و شهرستانی زمینه رشد و توسعه ورزش گراش بیش از گذشته باشد.

Kamyab