رویداد شهر: صبح روز دوشنبه چهارم مهر ماه، به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم صبحگاه مشترک با حضور امام جمعه، فرماندار،‌ فرماندهان نظامی و انتظامی، مسوولین ادارات و جمعی از بسیجیان سلحشور پایگاه های مقاومت شهرستان گراش در مجتمع اداری امام رضا(ع) این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش، فرماندار شهرستان گراش در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از جانفشانی های رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد، من در مقامی نیستم که عظمت بسیج را بیان کنم و تنها حضور پر صلابت بسیجیان را در کنار نیروهای جان برکف انتظامی و نظامی را ارج نهاده و از همه مسوولین بسیجی می خواهم به خاطر این موهبت، شکر گذار این نعمت بزرگ الهی باشند.

مهندس خواست خدایی فرهنگ شهادت طلبی دفاع مقدس را به عنوان سند مقاومت و مظلومیت ایرانیان در خاطره تاریخ خواند و افزود،‌ سند مقاومت از این رو که دشمن تا بن دندان مسلح به اتکای همه قدرت های مستکبر و زورگو برای محو ارزش های ملتی برآمده بود که مدت زیادی از پیروزی انقلاب بزرگ آنها سپری نشده بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش نیز در این برنامه تصریح کرد، امروز دشمن با ترفند های شیطانی خود قصد دارد ارزش های معنوی و انقلابی ما را خدشه دار کند غافل از اینکه با حضور پرصلابت بسیج و بسیجی و با رهبری مقام عظمای ولایت اجازه هرگونه خودنمایی به مستکبرین و زورگویان نخواهیم داد.

در پایان و با حضور مسوولین و بسیجیان شهرستان،‌مراسم پرفیض زیارت عاشورا در محل مجتمع اداری امام رضا (ع) گراش برگزار گردید.