هفت‌برکه (گریشنا): شعرخوانی شاعران برگزیده استان فارس در دومین شب شعر استانی اهل بیت(ع)، شب سرد زمستانی گراش را گرم کرد.

به گزارش خبرنگار هفت‌برکه، پنج‌شنبه، چهاردهم بهمن‌ماه، دومین شب شعر استانی اهل بیت (ع) در دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش برگزار شد. ده شاعری که اثرشان پذیرفته شده بود در این شب شعر پشت تریبون آمدند و شعرهای خود را خواندند. ابوالفضل دیباچی تنها شاعر گراشی بود که با پذیرفته شدن اثرش در این مراسم، شعر‌خوانی کرد.

احد ده‌بزرگی از شیراز و محمد‌زمان گلدسته از تهران، دو چهره‌ی شاخص حاضر در این شب شعر بودند؛ و مصطفی کارگر، شاعر نام‌آشنای گراشی، مجری و دبیر این شب شعر بود. محمد‌حسن عباس‌پور نیز به عنوان مداح در خلال مراسم برنامه‌های خود را اجرا کرد. خسرو حسن‌زاده استاد حوزه و دانشگاه نیز پانزده دقیقه در مورد ارتباط شعر، اهل‌ بیت(ع) و عرفان سخنرانی کرد.

این شب شعر به همت ستاد برگزاری شب شعر اهل‌ بیت (ع) برگزار شد. از نکات قابل توجه این مراسم، تعیین موضوع و زمان شب شعر آینده بود. ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) موضوع، و دوم شهریور ماه ۹۶ تاریخ برگزاری سومین شب شعر اهل‌ بیت(ع) خواهد بود.

shab sher17