هفت برکه (گریشنا): در اختتامیه‌ی سومین سوگواره‌ی عکس عاشورایی نفرات برتر معرفی شدند. آیین‌ پایانی نمایشگاه، پانزدهم آبان ماه در سالن سینما شهر قصه برپا شد.

به گزارش خبرنگار هفت برکه: علی‌اصغر امانی، دبیر سوگواره عکس عاشورایی گراش با اشاره به این که نفرات برتر در بخش آزاد به انتخاب داوران و در بخش اینستاگرام بعد از گزینش داوران به انتخاب بازدید‌کنندگان انجام شده است، گفت:«بعضی از افراد در بخش اینستاگرام دو بار انتخاب شده‌اند. برای جلوگیری از سوتفاهم باید بگویم این انتخاب‌ها را مردم انجام داده‌اند و ما هیچ دخالتی در آن نداشته‌ایم.»

او در ادامه می‌گوید: «مصطفی رحمانیان کارشناس عکاسی، ابوالحسن حسینی، عکاس و مدرس عکاسی و فرزانه نادرپور کارشناس ارشد گرافیک به عنوان هیات داوران در این سوگواره حضور داشتند.»

در بخش آزاد؛ مهرزاد مالدار به مقام اول رسید، مسلم پورشمسی مقام دوم را از آن خود کرد و نازنین قزلی جهرمی سوم شد. بخش آسیب شناسی نفرات برگزیده‌ای نداشت اما عکس‌های مهدی آب‌افکن و مسلم محمدی از سوی هیات داوران شایسته تقدیر قرار گرفت. در بخش اینستاگرام نازنین قزلی جهرمی به عنوان نفر اول انتخاب شد و مسلم پورشمسی هم زمان در جایگاه دوم و سوم قرار گرفت. محمد‌علی نورانی، ملیحه حاجی‌زاده، نازنین قزلی جهرمی، عبدالرضا راستگو، طاهره عالی‌زاده، زهره محسنی و عبدالرضا راستگو نیز به ترتیب عنوان چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

مهرزاد مالدار با این عکس در بحش آزاد به مقام اول رسید.

photo_2016-11-06_11-04-16

نازنین قزلی با این عکس در بخش آزاد به مقام سوم رسید.

photo_2016-11-06_11-04-45

در این‌جا عکس‌های نفرات اول تا دهم در بخش اینستاگرام را می‌توانید ببینید.

این هم دو عکسی که در بخش آسیب‌شناسی مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت.

در این قسمت هم عکس‌های مسلم پورشمسی از مراسم اختتامیه‌ی چهارمین سوگواره‌ی عکس عاشورایی را می‌بینیم.

eghtetameyeh-sogvareh5