بستن

مساله زمین برای ساخت دومین بیمارستان گراش

هفت‌برکه (گریشنا): اداره کل راه و شهرسازی لارستان برای واگذاری زمین به بیمارستان موسسه حمایت از بیماران خاص گراش اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، در جلسه هیات مدیره موسسه حمایت از بیماران خاص باب الحوائج گراش با مهندس باقری‌فرد، مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، که در محل اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد، مقرر شد زمینی برای ساخت بیمارستان تخصصی بیماران خاص در گراش به هیات امنای این موسسه خیریه واگذار شود.

باقری‌فرد: بسترسازی برای خیرین

باقری‌فرد با اشاره به این که به لطف خدای متعال، نشاط در خیرین ما وجود دارد و در این مسیر رو به پیشرفت حرکت می‌کنند گفت: «مهیا کردن بسترهای موجود برای ورود خیرین در عرصه‌های مختلف، یکی از اولویت‌های ما در مجموعه است و با جدیت به دنبال فرهنگ‌سازی و آماده‌سازی آن در بین خیران نیک‌اندیش منطقه هستیم.»

مدیر کل در ادامه بیان کرد: «اگر کمک نیکوکاران با نیازهای جامعه همخوانی پیدا کند، می‌تواند در رفع مشکلات جامعه سهم بیشتری داشته باشد و منجر به هم‌افزایی برکات آن شود. پس لازم است بتوانیم با شناسایی نیازهای جامعه، نیت خیران را به سمت رفع کمبودها سوق دهیم و بنده نیز در تریبون‌های در اختیار خود به دفعات اعلام کرده‌ام که اداره کل راه و شهرسازی لارستان جهت ورود خیرین و سرمایه‌گذاران به بخش‌های مختلف راهسازی و یا واگذاری زمین جهت انجام امور خیر از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.»

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در ادامه تصریح کرد: «در مرکز خیریه باب‌الحوائج گراش، بیش از ۸۵۰ نفر بیمار خاص عضویت دارند و اداره کل راه وشهرسازی لارستان نیز جهت واگذاری زمین این بیمارستان همکاری خود را به هیئت امنای این موسسه خیریه اعلام کرده است.»

عضو هیات امنا: این مقدار زمین کم است

رضا اسدی، از اعضای هیات امنای موسسه حمایت از بیماران خاص گراش، در گفتگو با خبرنگار هفت‌برکه گفت: «درخواست ما برای احداث بیمارستان چهل هزار متر بوده است که تاکنون فقط با پنج هزار متر موافقت شده است که برای احداث یک بیمارستان بسیار کم است. به خاطر همین همچنان در حال رایزنی هستیم و مساله واگذاری هنوز نهایی نشده است.»

اسدی در مورد شکل فعالیت موسسه در حال حاضر گفت: «موسسه حمایت از بیماران خاص باب‌الحوائج در حال حاضر در ساختمان هلال‌احمر گراش در حال خدمت‌رسانی است و زمین مورد نظر برای ساخت بیمارستان در منطقه «گوشه‌ی زیتون» (خاگ زیته) در شمال غربی شهر گراش و در مجاورت ورزشگاه محبی قرار دارد.»

%e2%80%8cbimaran-khas

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

16 نظر

  1. سلام حالاکه خیرین محترم میخوان زحمت ساختش رابکشندچرااداره کل راه وشهرسازی زمین واگذار نمیکند به مقدارکافی چرا سنگ اندازی زمین شهرستان خودمان است اداره کل راه وشهرسازی لارنمیده عجب دوره زمونه ای شده شهرستان مستقل هستیم […]

  2. مرحوم حاج شیخ احمد میگفت ۳۸ساله که بیمارستان امیرالمومنین ع مثل درختی کمک میکنیم هنوز نتونسته سرپا وایسه بدون کمک چطورتو فکر بیمارستانی دیگه هستید

  3. باسلام وخسته نباشید خدمت هیت امنا و مخصوصاًحاج رضا اسدی این مرد زحمت کش،،خداکنه این بیمارستان هرچه زودترشروع به ساخت بشه،،خدمت دوست عزیزم که گفتن تو زمین ١٠٠٠متری هم میشه ساخت باید عرض کنم که این بیمارستان بخشهای مختلف داره که نیاز به فضا داره

  4. بزرگواران محترم گریشنا:هیچگونه زمینی تابحال به مقدار مورد نظر تخصیص نیافته لیکن پیگیری خواهد شد؛ بهتر است برای نشر هر مطلبی با اعضای صاحب نظر جهت آگاهی خود و نشر آن سوال شود ضمن اینکه ما همگی قدر دان زحمات وتلاش بی‌وقفه آن عزیز سفرکرده حاج شیخ احمد انصاری بوده و خواهیم بود.

  5. خوبه قبل از هر نظری و کامنتی اول درمورد اون موضوع تحقیق کنی بعد اینجا صحبت کنی. شمای که چیزی از موضوع خبر نداری بهتره که صحبتی هم در مورد اون موضوع نکنی

  6. سلام اقای خواجه پورچرانظرمراکامل ننوشتی وقسمتی ازان راحذف کردی من که توهینی به کسی نکردم چرانبایدواقعیت هاراگفت تامردم بفهمند

    1. نظراتی که به صورت بی‌نام در سایت درج می‌شود و در آن انتقادات یا اتهاماتی متوجه افراد حقیقی می‌شود به دلیل پیشگیری از تبعات حقوقی درج نمی‌شود. چون تاکنون در موارد متعددی در این مورد مجبور به پاسخگویی به شکایت‌های مطرح شده بوده‌ایم.

  7. با سلام:خود این عزیزان که ذر جلسه نشسته اند واقف هستند که احداث یک بیمارستان دیگر در گراش مقرون به صرفه نیست حتی همین بیمارستان گراش با این همه پشتیبانی مالیه مرحوم حاج شیخ احمد انصاری سرپاست و اگر حمایت های این مرد شریف تا به امروز نبود این بیمارستان تبدیل به یک درمانگاه شده بود پس اگر عزیزان نیت خیر دارند جهت شکوفایی هر چه بهتر این بیمارستان که با زحمات زیاد و هزینه های هنگفت احداث گردیده است اقدام نمایند والسلام .

  8. ای داد بی داد
    کل دیدگاه ها منفیه
    نشد بیام دیدگاه های عزیزان رو بخونم و چنتا نکته مثبت و دلگرم کننده ببینم
    ان شالله که با کمک خیرین بیمارستان دوم هم ساخته میشه

  9. گوشه زیتون!!!!!خخخخخخخ
    شامل چه بخشهایی میشه بیمارستان جدید؟
    خوبه به شرطی که نیرو تخصیص پیدا بکنه و امکانات باشه و بخشهای تخصصی و فوق تخصصی داشته باشه و رقابتی باشه.
    گراش در زمینه علوم پزشکی به چند چیز نیاز مبرم دارد:کلینیکها ودرمانگاه های تخصصی خصوصی و دولتی.طب سنتی ایرانی اسلامی.آزمایشگاه ها سونوگرافی و….رقابتی شدن جهت ارائه بهتر خدمات.پشتوانه مالی قوی دولتی و مردمی.پذیرش بیمه های تکمیلی.شرکتهای دانش بنیان پزشکی.موسسات تحقیقاتی پزشکی و داروهای گیاهی.مطب های پزشکان متخصص و فوق تخصص تا در ساعت غیر بیمارستانی ارائه خدمات بدهند با تعرفه دولتی.پزشکاتی که خوش اخلاق و خوش برخورد باشند وبا حوصله وقت بگزارندو فقط به فکر جیبشان نباشند.و….

  10. سلام دوستان منتقد چرا بعضی مواقع دیدگاهمان تا نوک بینی مان است .چرا ما فقط گراش را می بینیم .شیراز چند بیمارستان تخصصی و عمومی دارد؟ چقدر از کشورهایی دیگه میان برای مداوا؟ حالا شاید دیدگاه خیر این باشد چند مورد از بیماریهای خاص مخصوص برای استانهای دیگه و کشورهای همجوار باشد. لطفا کوته فکر و کوته نظر نباشید.به عنوان مثال برای گراش ۵ مغازه طلا فروشی کافیست، الان چرا ۲۵ مغازه طلا فروشی داریم؟ چون از بیرون میایند و می خرند. لطفا دیدگاه خود را عوض کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 نظر
scroll to top