13900610 esteghlal shohadaاستقلال ۲-۰ شهدا

دیروز در بازی اول هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال گراش از ساعت ۱۸ دو تیم استقلال و شهدا مقابل هم قرار گرفتند. شهدا با امید به برد صدر نشین جدول و رسیدن به رده بالاتر بازی خود را شروع کرد و موقعیت‌های خطرناکی هم جلو دروازه حریف ایجاد کرد اما این استقلال بود که در نیمه اول توانست روی ضربه پنالتی جعفر شبانی به گل برسد. در نیمه دوم احمد محمودی گل دوم استقلال را به ثمر رساند تا همچنان در رده اول باقی بماند. گفتنی است شهدا از روی نقطه پنالتی فرصت گلزنی داشت که ضربه فرهاد شمسی راهی به دروازه پیدا نکرد. زاهد زاهدی در این بازی بهترین بازیکن میدان شناخته شد. مهدی کهندلی، مهدی آذرافروز، عبدالرضا حسین‌پور و محمد کاظم عابد داوران این بازی بودند.

13900610 esteghlal shohada 8

شاهین ۲-۰ اتحاد

در بازی دوم این روز شاهین در دقایق پایانی بازی توانست اتحاد را ببرد. بازی دوم بین دو تیم اتحاد و شاهین از ساعت ۸ شب شروع شد که تا دقیقه ۸۵ بدون گل در جریان بود. نقطه اوج بازی ضربه کاشته‌ای بود که داور به سود شاهین اعلام کرد. جواد رامیارپور از فاصله تقریبی ۲۵ متری توپ را راهی دروازه کرد که دروازه‌بان اتحاد به خیال اینکه توپ دوضرب بوده عکس‌العملی نشان نداد و توپ مستقیم وارد دروازه شد. شادی پس از گل جواد رامیارپور مثال زدنی بود. این گل تمرکز تیم اتحاد را به هم ریخت و شاهین توانست گل دوم را وارد دروازه اتحاد کند. از سوی هیات فوتبال اسدالله محمدی بهترین بازیکن این بازی انتخاب شد. داور وسط این بازی محمدجواد آذربادگان بود. مجید افشار و حمید عبدالی کمک‌داوران این بازی بودند و دکتر بهمن ثابت داور چهارم بود. ناظر مسابقه عبدالرضا حسین‌پور و شکرالله آشفته نیز سرپرست این بازی بود.

لازم به ذکر است نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر در برگزاری هرچه بهتر این بازی‌ها در ورزشگاه حضور داشتند.

هم‌اکنون استقلال با ده امتیاز در رتبه اول لیگ دیده می‌شود و شاهین همچنان به تعقیب استقلال با ۹ امتیاز ادامه می‌دهد. از آنجایی که گراش‌جوان این هفته بازی ندارد تا هفته بعد استقلال و شاهین تیم‌های اول و دوم لیگ باقی ماندند. امروز پرسپولیس نوین و جوشن از ساعت ۶ عصر و ستاره‌آبی و مقاومت از ۸ شب بازی‌های دیگر این هفته را انجام می‌دهند.