هفت‌برکه (گریشنا): بیست و چهار قطعه زمین با کاربری‌های مسکونی، تجاری و کارگاهی در شهرهای گراش، لار، خنج و جویم به مزایده گذاشته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی راه و شهرسازی گراش، در فراخوان شرکت در مزایده عمومی فروش املاک اداره کل آمده است: این اداره کل در نظر دارد قطعاتی را از طریق مزایده در شهرهای لار، خنج، گراش و جویم به فروش برساند. متقاضیان می‌توانند جهت بازدید و اخذ فرم‌های شرایط شرکت در مزایده از تاریخ دوازدهم اسفند تا بیست‌وچهارم اسفند به حوزه مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی لارستان و یا ادارات راه و شهرسازی لار، خنج، گراش و جویم مراجعه کنند و نسبت به تکمیل فرم‌های سه گانه « الف- ب- ج» مطابق با بند ۲ تذکرات اقدام و آن را به انضمام کپی کارت ملی و شناسنامه و رسید نقدی سپرده به مبلغ پنج درصد بهای پایه«طبق ارقام جدول»، واریزی به حساب سیبا شماره ۲۱۷۶۳۱۳۰۰۳۰۰۴ نزد بانک ملی به نام سازمان ملی زمین و مسکن، به نحوی که سپرده مذکور دارای مشخصات کامل فرد شرکت‌کننده در مزایده اعم از آدرس و شماره تلفن ثابت و همراه باشد، واریز و در مهلت مقرر حداکثر تا تاریخ بیست‌وچهارم اسفند تحویل حوزه مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی لارستان به نشانی «لارستان، بلوار پکتر دادمان، روبه روی بیمارستان امام رضا(ع) گردد.
به پیشنهادات فاقد سپرده کمتر از پنج درصد، مبهم، مشروط، و یا تحویل در خارج از موعد مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.
پیشنهادات بایستی در سه فرم جداگانه مربوط به شرکت در مزایده(الف- ب- ج) تکمیل و با قرار دادن هر فرم در یک پاکت (مجموعا سه پاکت جداگانه) و قرار دادن این سه پاکت در یک پاکت اصلی و بستن در آن به شرح فوق تحویل گردد. ضمنا به روی هر پاکت قید شود که محتویات آن شامل کدامیک از فرم‌ها می‌باشد. همچنین مشخصات متقاضی شرکت در آگهی مزایده، قطعه مورد مزایده شهر و کاربری آن نیز بر روی پاکت اصلی ذکر گردد. ضمنا قید عبارت مزایده بر روی پاکت اصلی الزامی می‌باشد.
در صورت عدم رعایت موارد فوق، پاکت مزایده بازگشایی نخواهد شد.
پیشنهادات واصله توسط کمیسیون راس ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه، بیست‌وپنجم اسفند ماه در محل اداره کل راه و شهرسازی لارستان مفتوح می‌گردد. حضور متقاضیان شرکت در مزایده یا نمایندگان قانونی آن‌ها در جلسه مجاز و اختیاری بوده و ضمنا عدم حضور هر یک از شرکت‌کنندگان مانع از بازگشایی پاکت نمی‌گردد.
متقاضی ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ نتیجه کمیسیون مزایده مهلت دارد نسبت به واریز وجه اقدام نماید. در غیر این صورت ضمن ظبط سپرده، وفق مقررات سازمان ملی زمین و مسکن اقدام می‌گردد.
کلیه هزینه‌های نقل و انتقالات، هر گونه هزینه متعلق به شهرداری یا سایر ادارات مربوطه تحت هر عنوان برعهده برنده مزایده می‌باشد.
متذکرا فرم بهای پیشنهادی(فرم ج) باید حاوی مبلغ، هم به صورت عددی و هم به حروف، به صورت کاملا مشخص و بدون خط خوردگی بوده و در ‍اکت لاک و مهر شده( تحت عنوان پاکت ج) قرار گرفته و تسلیم گردد.
حداکثر مدت زمان اداره کل برای بررسی پیشنهادها و تشخیص و ابلاغ برنده مزایده یک هفته می‌باشد مگر این که کمیسیون معاملات این اداره کل بنا بر تصمیم اکثریت اعضای کمیسیون و در صورت حصول ایرادات موجه، مدت زمان بیشتری را جهت اعلام نتیجه تقاضا نماید.
متقاضیان ردیف‌های یک الی پنج جدول ذیل ملزم به ارائه موافقت‌نامه اصولی و یا جواز تاسیس، متناسب با کاربری مورد مزایده از مراجع ذیرربط بوده و تصویر مدارک مذکور به پیوست تقاضا(درون پاکت ب) ارسال گردد، در غیر این صورت پاکت پیشنهاد قیمت «ج» مربوطه بازگشایی نخواهد شد.

mozayedeh