هفت برکه (گریشنا):هنرجویان سال دوم رشته معماری هنرستان شهید منفرد از آثار تاریخی گراش بازدید کردند و با معماری سنتی شهر آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی گراش؛ هنرجویان رشته‌ی معماری هنرستان شهید منفرد، دوشنبه، نوزدهم بهمن ماه از مجموعه هفت برکه، قبرستان مجموعه، خانه شهیدان عظیمی، حمام دهباشی و برکه حاج اسدالله بازدید کردند. مهندس اسدی، رئیس اداره‌ی میراث فرهنگی نیز با توضیحات خود هنرجویان را بیشتر با این آثار تاریخی آشنا کرد.
اسدی در صحبت‌های خود بر لزوم فرهنگ‌سازی بین جوانان و مراقبت از آثار تاریخی که از گذشتگان ما به ارث رسیده است تاکید کرد و گفت:« بهترین مکان برای شروع فرهنگ‌سازی برای مراقبت و نگهداری از آثار تاریخی، مدارس است که با همکاری اداره میراث فرهنگی و اداره آموزش و پرورش محقق می‌شود.»

این بازدید با همکاری مهندس عظیمی، مدیریت هنرستان شهید منفرد و همچنین با حضور هنرآموزان رشته معماری، مهندس زارع و مهندس طباطبایی و با همراهی مهندس اسدی، ریاست اداره میراث فرهنگی در جهت آشنایی هنرجویان رشته معماری برگزار شد.
در پایان این بازدید نیم‌روزه، مهندس طباطبایی و مهندس زارع و دیگر هنرجویان از عملکرد میراث فرهنگی در جهت حفظ و نگهداری آثار تاریخی و معرفی آن، تشکر کردند.

BAZDED1