گریشنا (هفت برکه): محمد‌علی شامحمدی دوره‌ی آموزشی گویندگی و نمایش رادیویی را به مدت شش جلسه در خانه فرهنگ لار برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گریشنا؛ این دوره به دعوت سید علی‌اصغر رفعت حقیقی، رئیس اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستانبرگزار می‌شود. محمدعلی شامحمدی می‌گوید: «این دوره‌‌ی آموزشی مقدماتی به صورت سه جلسه تئوری و سه جلسه عملی است و در حال حاضر بیست نفر در این کلاس شرکت کرده‌اند. دو نفر از این هنرجویان، گراشی هستند.»

او ادامه می‌دهد: «به دنبال پیگیری اداره‌ی فرهنگ و ارشاد لارستان، این دوره‌ی آموزشی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ساعت ۱۶:۳۰ در خانه فرهنگ لار برگزار می‌شود. در گراش فعلا درخواست و دعوتی از اداره‌ی فرهنگ و ارشاد برای برگزاری کلاس نداشته‌ایم. اما در حال پیگیری برای گرفتن مجوز برای راه‌اندازی انجمن دوبله هستیم، که بیشتر مراحل آن را طی کرده‌ایم و تصمیم داریم در لار نیز انجمن دوبله را تاسیس کنیم.»

محمدعلی شامحمدی دانش آموخته کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است و پایان‌نامه خود را با عنوان «ویژگی‌های تنظیم نمایش‌های رادیویی» به اتمام رسانده است.او عضو هیت مدیره انجمن دوبله و گویندگی شیراز است.

shamohamadi3