گریشنا: طی جلسه‌ای که مسئولین مجمع القرآن شهرستان گراش با امام جمعه بخش ارد، حجه الاسلام والمسلمین شاهچراغ، داشتند در مورد ایجاد شعبه‌ای از این مجموعه فرهنگی قرآنی در آن بخش صحبت شد.

به گزارش سایت آدینه و مجمع القرآن فاطمیون شهرستان گراش؛ در این جلسه درباره‌ی شروع فعالیت‌های مجمع القرآن در بخش ارد صحبت شد.
در ابتدای جلسه حجه الاسلام والمسلمین سعید بصیری، ریاست مجموعه فرهنگی مجمع القرآن فاطمیون در خصوص تاریخچه و فعالیت‌های این مجموعه در گذشته و حال اینگونه گفت: «در زمینه‌ی ترویج معارف قرآن و اهل بیت(ع) در طول بیست سال، فعالیت‌های گسترده‌ای صورت گرفته و اساتید و شاگردان زیادی را تربیت کرده است. از جمله در زمینه قرائت قرآن، حفظ و حتی مداحی.»

100-6280

در ادامه حاج مسعود محسن‌زاده، ریاست سابق مجموعه و از عضو فعلی هیأت مدیره، به اهمیت این طرح پرداخت و از توان این مجموعه برای گسترش فعالیت‌های قرآنی در سطح استان و کشور سخن گفت.

شاهچراغ، امام جمعه بخش ارد، نیز ضمن تشکر از اهتمام اعضای مجمع القرآن گفت: «با توجه به تهاجم فرهنگی غرب که امروزه از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی دنبال می‌شود همه‌ی ما وظیفه داریم که فرزندان خود را با معارف و آموزه‌های قرآن و اهل بیت(ع) آشنا کنیم و هوشیارانه و با لطافت خاص، دانش‌آموزان را از همان مقطع ابتدایی به سمت و سوی تربیت قرآنی سوق دهیم.»

در پایان با اعلام آمادگی امام جمعه ارد جهت شروع فعالیت‌های مجمع القرآن، قرار شد با تشکیل هیأت امناء، برنامه‌های قرآنی در بخش ارد پیگیری شود.

IMG_0366-300x200