گریشنا: فرماندار گراش از راهاندازی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در شهرستان گراش خبر داد.

به گزارش حجت عابدی از فرمانداری مشکلات کارگران شهرستان گراش با راه‌اندازی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی رفع خواهد شد در این راستا پیگیری های لازم انجام گرفته که در روزهای اینده شاهد افتتاح این ارگان مهم خواهیم بود. اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی به طور موقت تا زمان ایجاد محل مناسب در ساختمان فرمانداری مستقر خواهد بود.

اصغر فرودی بسترسازی برای ایجاد اشتغال جوانان ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: گراش با راه اندازی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی باید جز شهرستان های برتر کشور در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رفع معضل بیکاری در منطقه باشد.

وی استفاده از ظرفیت های و پتانسیل شهرستان در حوزه اشتغال نیازمند تلاش و برنامه ریزی دانست و افزود: با توجه به استعداد جوانان شهرستان و ظرفیت های موجود زمینه ایجاد فرصت های شغلی فراهم است.

فرودی با بیان اینکه ارایه خدمات مطلوب به مردم با استقرار ادارات و نهادهای دولتی در شهرستان تسهیل می شود، تصریح کرد: قبلا کارگران این شهرستان برای رسیدگی به مشکلات کاری خود باید به شهرستان‌های همجوار و یا مرکز استان رفت و آمد می‌کردند که با راه‌اندازی این اداره در گراش تمام این مشکلات رفع خواهد شد.

نماینده دولت در شهرستان گراش ایجاد و توسعه واحد های تولیدی در شهرستان از اولویت های کاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: استفاده از توان سرمایه گذاران برای تقویت پایه های اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال با توجه به سیاست اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری از نیاز های اساسی شهرستان گراش است.

رئیس شورای توسعه و برنامه ریزی گراش با بیان اینکه تلاش و همدلی برای رشد متوازن شهرستان وظیفه همه مسئولین است، تاکید کرد: مسئولین شهرستان در ادارات خود بیاد به دنبال بالا بردن کیفیت کار، افزایش سرعت در انجام امور بین دستگاه ها، تکریم ارباب رجوع و کاهش هزینه ها برای مردم باشند.

اصغر فرودی بر لزوم استقرار و استقلال ادارات دولتی در شهرستان گراش تاکید کردو خاطر نشان ساخت: دولت تدبیر و امید به دنبال توسعه کشور و بهره‌مندی تمامی اقشار جامعه از نعمت‌های نظام است.

Foroodi Farmandar