گریشنا: تیم فوتسال شهدا جایگاه خود در صدر جدول لیگ برتر فوتسال فارس را تثبت کرد.

Shahada (2)

به گزارش گریشنا بازیکنان شهدا در سومین دیدار خود روز جمعه ۱۴ آذرماه به مصاف پارسیان فسا رفت. فرهاد پورشمسی و حمید عالی‌پور هرکدام دو گل به ثمر رساندند تا در نهایت شهدا با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شود. مصطفی چوبین، محمدامین اکبری، عالی‌پور، فرهادشمسی، علیرضا عظیمی، سیدمصطفی موسوی گراشی، حامدفروزش، محسن محسن فرد، مسلم تابش و ذکریاعظیمی ده بازیکن شهدا بودند که سرپرستی حمید پورشمسی و مربیگری احسان جوکار عازم فساشدند.

نماینده گراش با این برد با ۹ امتیاز و تفاضل گل ۱۱+ در صدر جدول قرار دارد. نبرد داراب با ۹ امتیاز و تفاضل ۴+ در تعقیب شهدا است. پارسیان فسا، فیروزآباد و خاوران جهرم همگی سه امتیازی هستند و پرواز مهر در انتهای جدول قرار دارد. این هفته نبرد داراب سه بر دو فیروزآباد را شکست داد و وراوی مهر در خانه ۳ بر یک مغلوب خاوران جهرم شد.

شهدا هفته آینده جمعه ۲۱ آذرماه در سالن آبشار اندیشه میزبان تیم فیروزآباد است و در هفته پایانی برای قهرمانی نیم فصل مصاف نبرد داراب خواهد رفت.

حمید پورشمسی سرپرست تیم شهدا در مورد شرایط بازی این هفته گفت: «تیم فسا میزبانی خوبی داشتند. هم خوابگاه هم امکانات سالن و هم برخورد تیم رقیب کاملا راضی کننده بود.» پورشمسی از همشهریان برای دیدن بازی هفته بعد تنها نماینده گراش در مسابقات فوتسال استان دعوت کرد.

Shahada (1)