گریشنا: نمایش چشم در چشم فرات از دیشب، دهم آذر ماه در سالن سراجی به روی صحنه رفت. 

این نمایش تا شانزدهم آذر ماه، یعنی به مدت هفت روز در ساعت ۲۰ اجرا خواهد شد. محمد علی شامحمدی، نویسنده و کارگردان این نمایش است و محمد رستم‌پور،دستیار کارگردان و مدیریت اجرایی این برنامه را برعهده‌ دارد و محمد بابا‌احمدی، عبدالرضا افشار، محمد‌جواد حسن‌نژاد، سپهر کاظمیان، سید ایوب حسینی‌فرد، سید محمد‌حسین عسکری و حسین یوسفی، بازیگران این نمایش هستند.

ابوالحسن حسینی، به عنوان آهنگساز و صدابردار؛محمد رستم‌پور،سامیه استوار و مریم باقری، اجرای دکور و طراح صحنه؛ماشاالله بلبلی، گریمور؛سید محمد باقر عمادی،مشاور مذهبی و اسد آهنی و علی قنبر‌پور در قسمت نقاشی و رنگ‌آمیزی با این گروه، همراه بوده‌اند.

محمد علی شامحمدی در مورد این نمایش می‌گوید:«نمایش چشم در چشم فرات در چهار پرده و به مدت یک ساعت، روایتگر حوادث بعد از واقعه‌ی کربلا در اوایل ماه صفر‌المظفر سال ۶۱ هجری قمری است»

اداره‌ی فرهنگ و ارشاد شهرستان گراش، هیات عاشقان ولایت، مجمع‌القرآن فاطمیون، موسسه‌ی فرهنگی و هنری هفت برکه، فرش امیر گراش، کانون فرهنگی و مذهبی روایت آفتاب و آموزش و پرورش شهرستان گراش برای اجرای این برنامه با هم همکاری داشته‌اند.

poster10