گریشنا: اولین دوره رقابت‌های تنیس روی میز جنوب کشور، ششم و هفتم آذر ماه و با شرکت بازیکنانی از استان‌های فارس،بوشهر و هرمزگان در گراش برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت پینگ‌پنگ، این نخستین باری است که گراش میزبان مسابقاتی فراتر از سطح استانی است. مرتضی موغلی رییس هیئت پینگ‌پنگ درباره روند گرفتن این میزبانی می‌گوید: «ما در اردیبهشت ماه امسال درخواست میزبانی دادیم که در تیر ماه با این میزبانی موافقت شد. قرار بود این بازی‌ها در ابتدا در شهریور برگزار شود اما به دلیل تداخل با مسابقات کشوری، این بازی‌ها به آذر موکول شد.» او درباره هدف میزبانی هم می‌گوید: «ما سعی کردیم با گرفتن این میزبانی، گراش را به جنوب کشور بیشتر معرفی کنیم. از طرفی با توجه به این‌که پیش‌بینی می‌شود بیش از یکصد بازیکن در این بازی‌ها حضور داشته باشند، به نظر می‌رسد کمی هم به لحاظ اقتصادی به نفع شهر باشد.» پیش از این گراش در سال‌ ۸۶ میزبان مسابقات قهرمانی بزرگسالان استان و در سال‌های ۸۳ و ۸۹ میزبان این مسابقات در رده نوجوانان بوده است. همچنین هفته گذشته نیز بازی‌های نونهالان استان در گراش برگزار شد.

این مسابقات در دو رده‌ی سنی نوجوانان و بزرگسالان و به صورت انفرادی در سالن پینگ‌پنگ حاجیه رضوی برگزار می‌شود. قرار است در روز پنج‌شنبه ششم آذر بازی‌های نوجوانان و در روز جمعه هفتم آذر بازی‌های بزرگسالان برگزار شود. شرایط سنی حضور در رده نوجوانان نیز متولدین ۱۳۷۷/۱۰/۱۱ به بالا هستند. زمان قرعه‌کشی نیز یک روز قبل از برگزاری بازی‌ها است. بنا بر گفته محمود رهیده، رییس کمیته داوران و مسابقات استان فارس، هیات‌ها و باشگاه‌های آزاد که داوطلب شرکت در مسابقات می‌باشند می‌بایست معرفی نامه به ترتیب مقام تا روز چهارشنبه ۵ آذر ماه ساعت ۱۴ به اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش به شماره ۰۷۱۵۲۴۴۲۱۲۲ فاکس نمایند تا در قرعه‌کشی شرکت داده شوند. در غیر این‌صورت از پذیرش در روز مسابقه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

در پایان بازی‌ها به نفرات اول تا چهارم در رده نوجوانان به ترتیب مبلغ هشتاد، شصت، پنجاه و چهل هزار تومان جایزه اهدا می‌شود. همچنین به نفرات اول تا ششم در رده بزرگسالان به ترتیب مبلغ دویست، صد و پنجاه، صد، هشتاد، شصت و پنجاه هزار تومان جایزه تعلق می‌گیرد.

IMG-20141118-WA0024[1]