گریشنا: هم‌زمان با شروع فعالیت «هیأت مذهبی نینوای شهرستان گراش» از دهه‌ی دوم محرم ، وب‌سایت این هیات نیز با نام نینوا راه‌اندازی شد.

طی تماس تلفنی خبرنگار گریشنا با مهدی قنبری مسئول سایت هیئت مذهبی نینوا، او می‌گوید:« این وب سایت با هدف بهره‌مندی افراد خارج از شهر و منطقه از برنامه‌های هیئت و همچنین استفاده از ابزار‌های نوین در هیئت برای ارتباط برقرار کردن بیشتر با جوانان، طراحی و راه‌اندازی شده است.»

او در ادامه می‌گوید:« سه روز از راه‌اندازی سایت می‌گذرد اما در روز‌های آینده طراحی سایت کاملتر خواهد شد. بارگذاری فیلم و فایل‌های صوتی و تصویری از برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی در طول سال مربوط به این هیئت در سایت نینوا و همچنین گذاشتن متن‌های سخنرانی به شکل گزارش و استفاده از مقالات مذهبی زیر نظر هیات امنا از جمله فعالیت‌هایی است که در این سایت دنبال خواهد شد.»

در حال حاضر وب سایت هیئت مذهبی نینوا از چهار بخش، اخبار هیئت نینوا، نوا و نما،منبر مجازی و عکس تشکیل شده است و مخاطبان سایت می‌توانند مجموعه فعالیت‌های سیزدهم و پانزدهم محرم در این هئیت که در سایت بارگذاری شده است را از طریق این سایت دنبال کنند.

در این پست گفت‌وگویی داشتیم با امیر حمزه مهرابی مسئول هیئت مذهبی نینوای گراش که اطلاعات بیشتری را در مورد این هیئت به شما خواهد داد.

nenava