13901128 finale footsal 8

بازی‌های فوتسال جام شادروان محسنی‌فرد با قهرمانی شهدا به پایان رسید. دیشب در بازی فینال، شهدا توانست ۳ بر یک تیم اتحاد را شکست دهد و قهرمان جامی شود که با تلاش خود باشگاه برگزار شده بود. بازی در ابتدا قرار بود از ساعت ده و نیم شب شروع شود که با کمی تاخیر بالاخره بازیکنان به میدان رفتند. تماشاگران در نیمه اول، بازی هجومی و زیبایی را از دو تیم شاهد بودند. با اینکه دو بار تیرک دروازه شهدا با شوت‌های بازیکنان اتحاد لرزید اما این شهدا بود که نیمه اول را با یک گل به پایان رساند. در نیمه دوم هم شاگردان احسان جوکار دو گل دیگر به ثمر رساندند و در مقابل یک گل اتحاد، بازی با برتری شهدا به پایان رسید. محسن محسنی‌فرد از تیم پاس با ۲۱ گل زده بهترین گلزن این بازی‌ها بود و شهدا هم عنوان تیم اخلاق را به دست آورد. در بازی رده‌بندی هم تیم پاس توانست پیام مخابرات را شکست دهد و به مقام سوم برسد. اکبری رئیس ادراه ورزش و جوانان هم در پایان بازی در سخنانی کوتاه از تیم شهدا و خانواده شادروان محمدامین محسنی‌فرد به خاطر برگزاری این بازی‌ها تقدیر کرد. این بازی‌ها با شرکت ۱۶ تیم برگزار شده بود.

استقبال بهتر تماشاگران از بازی فینال، نسبت به بازی‌های گذشته چشمگیر بود. اما علیرغم زحمات بسیار و مجموعه ستودنی آبشار اندیشه، سالن فوتسال این مجموعه طوری طراحی شده که تماشاچی در جایگاه تماشاگران به صورت ایستاده مجبور به دیدن مسابقه است.

از نکات حاشیه‌ای این بازی حضور ابوالحسن فردوسی کاندیدای مجلس نهم در سالن بود که هنگام ترک سالن در پایان نیمه اول، تماشاگران با تشویق او را بدرقه کردند.

13632924291772599674
عکس از اداره ورزش و جوانان

03475100856593501663