روز خبرنگار
روز خبرنگار

خبرنگاران و روزنامه‌نگاران گراش در ۱۷ مردادماه با برگزاری مراسم افطاری این روز را گرامی داشتند.

موسسه فرهنگی هفت برکه و نشریه حمایت گراش میزبان خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و حامیان مطبوعات بودند که روزه هفتمین روز ماه مبارک رمضان را در کنار یکدیگر افطار کردند. نزدیک به پنجاه از فرهنگیان گراش در این برنامه حضور داشتند. مراسم افطار فرهنگیان در سالن پذیرایی مسجد صاحب‌الزمان (عج) گراش برگزار شد و بعد از آن شرکت‌کنندگان از کتابخانه و دفتر نشریه حمایت گراش بازدید کردند.

عبدالرضا هرمزی سخنگوی شهر گراش اظهار امیدواری کرد که در سال‌های آینده نهادهای دیگر همانند فرمانداری، اداره ارشاد و شهرداری از پیش به فکر برگزاری این روز باشند و به این مناسبت از تلاش‌های خبرنگاران تقدیر شود.

سرهنگ انصاری فرماندهی انتظامی شهرستان گراش در این مراسم از همکاری خبرنگاران شهرستان با پلیس تشکر کرد. وی گفت: امیدوارم که همکاری نیروی انتظامی و خبرنگاران بتواند به نفع مردم باشد.

محمد خواجه‌پور سردبیر نشریه حمایت گراش و میزبان این مراسم با تشکر از حضور خبرنگاران پیشکسوت، همکاران و مسئولین گفت: مهمترین خواسته فعلی ما این است که هر چه سریع‌تر اداره ارشاد شهرستان گراش راه‌اندازی شود تا بتوانیم مجوزهای لازم برای فعالیت‌های خبری و فرهنگی را در خود شهرستان کسب کنیم.