گریشنا:از تیم هشت نفره‌ی پینگ‌پنگ نونهالان گراش،مسعود درویشی و محمد مهدی آخوندی از گراش به دسته‌ی برتر نونهالان استان صعود کردند و با پیروزی مقابل رقیبان خود در این رده و کسب مقام دوم و چهارم این مسابقات توانستند در دسته‌ی برتر استان باقی بمانند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان گراش؛ مسابقات آزاد و رده‌بندی دسته برتر نونهالان پینگ‌پنگ پسر استان با حضور سی‌وهشت بازیکن از شهرستان‌های پاسارگاد،جهرم،سپیدان، سروستان، شیراز، فراشبند، قیروکارزین، کازرون، مسجد صاحب الزمان (عج) گراش، لارستان، لامرد و مرودشت در خانه پینگ‌پنگ شوریده شیراز به صورت دو حذفی برگزار شد.

در پایان در مرحله دو حذفی شیراز و گراش موفق‌تر از بقیه نشان دادند و عارف چشفر، احسان شریفی، پرهام فهام، علی محمد رجبی و محمدجواد بهمنی از شیراز به اضافه مسعود درویشی و محمدمهدی آخوندی از گراش به دسته برتر نونهالان استان صعود کردند.

در مسابقات دسته برتر هفت نفر فوق به اضافه عباس ارد از شیراز که از قبل در دسته برتر باقی مانده بود به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند که در پایان عارف چشفر از شیراز توانست عنوان قهرمانی را کسب کند، مسعود درویشی از گراش در جای دوم قرار گرفت و عباس ارد از شیراز و محمدمهدی آخوندی از گراش به ترتیب مقام‌های سوم و چهارم را کسب کردند.

مسعود درویشی و محمدمهدی آخوندی در دسته برتر نونهالان استان باقی ماندند.

مسعود درویشی، محمدمهدی آخوندی، سینا سرخی، امیررضا جمالی و احسان وقارفرد به مربیگری حسین درویشی و عبدالهادی موغلی و به سرپرستی ابوالفضل دیباچی تیم هشت نفره گراش را تشکیل می دادند.

مرتضی موغلی رئیس هیئت تنیس روی میز گراش نیز کمک سردآوری مسابقات را نیز عهده دار بود.

ping pong31

ping pong12

ping pong21