گریشنا: جسد یک پسربچه‌ی ۶ یا ۷ ساله‌ی افغانی صبح امروز سه‌شنبه اول مرداد از برکه‌ای در بلوار سپاه بیرون کشیده شد. این کودک روز قبل ناپدید شده بود؛ و احتمال داده می‌شود از همان ساعات قبل از ظهر در برکه سقوط کرده باشد.

دلخوش از مرکز اورژانس گراش می‌گوید وقتی بعد از تماس تلفنی ساعت ۱۰ صبح از موضوع باخبر شدند و به محل حادثه رفتند، «کودک بی‌جان را بیرون آورده بودند و در آغوش پدرش بود و حدود ۲۰ ساعت از فوت‌اش به علت خفگی در آب و منجلاب می‌گذشت.»

به گفته‌ی یکی از اهالی شهروندان ساکن بلوار سپاه، آب‌انباری که کودک در آن غرق شده به نام «برکه حاج علی» شناخته می‌شده است، زین‌الدینی رئیس اداره اوقاف گراش در واکنش به این خبر می‌گوید: این برکه سال ۷۰ واگذار شده است و صاحب برکه بدون اطلاع و هماهنگی با اداره‌ی اوقاف اقدام به تخریب آن کرده است.این آب‌انبار قبلا با نخاله‌های ساختمانی پر می‌شده، اما نخاله‌ها در آب موجود در آن نشست کرده است. دیواره‌ی دور برکه نیز در یک محل به اندازه دو تا سه متر تخریب شده است، و احتمال داده می‌شود که کودک از آن نقطه به برکه سقوط کرده است.

مرگ این کودک به علت ملیت افغانی خانواده‌اش بازتاب چندانی نداشت. خبر مرگ او را یکی از خوانندگان سایت گریشنا به صورت دیدگاهی به گوش خبرنگار گریشنا رساند. پیگیری‌ها برای تایید خبر و گرفتن اطلاعات از آتش‌نشانی و جمعیت هلال احمر نشان داد که از این واقعه اطلاعی ندارند. سرانجام اورژانس گراش واقعه را تایید کرد. با این حال، تاکنون اطلاعاتی درباره نام این کودک به دست نیامده است.