ابراهیم شیروان نامزد چهارمین دوره‌ی شورای شهر گراش طی بیانیه‌ای حمایت خود را از منتخبین مردم اعلام کرد.

او در این بیانیه با اشاره به  سال حماسه سیاسی و اقتصادی از حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای تقدیر کرد و دلیل حضور خود را در انتخابات انجام وظیفه دانسته است. شیروان ضمن تبریک به اعضای چهارمین دوره‌ی شورای شهر آمادگی خود را برای همکاری با شورا اعلام کرد و گفت:«حاضرم تمام علم و تجربه و تخصص خود را در راستای اعتلای شهر عزیزمان گراش در اختیار شورا قرار دهم.»

متن بیانیه‌ی ابراهیم شیروان بدین شرح است:

                                                                     Shiravan

  بسمه تعالی

حمد و سپاس خدای عزیز و بزرگ که ما را در انجام وظیفه یاری رساند چه آنهایی که بعنوان کاندیدا پای به عرصه انتخابات گذاشتند و چه مردم ولایتمدار که با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر به ندای رهبر فرزانه انقلاب پاسخ دادندو در سال حماسه سیاسی ، حماسه بزرگ دیگری در دفتر خاطرات این انقلاب ثبت کردند.

اینجانب بر خود واجب دانستم از تمام عزیزان،دوستان و سرورانی که در طول مدت انتخابات تمام تلاش و همت خود را در هرچه باشکوه برگزار شدن این حماسه بزرگ بکار بستند تقدیر و تشکر نمایم. انشاء الله خداوند به آنها جزای خیر عنایت فرماید.

امیدوارم با حضور اینجانب در این عرصه ، توانسته باشم در شمار لبیک گویان ندای رهبر عزیزمان در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باشم و در خلق این حماسه سیاسی نقش کوچکی را ایفاء کرده باشم.

ضمن تبریک و خدا قوت به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر از خداوند متعال برای عزیزان توفیق سعادت و سربلندی و خدمتگزاری با اخلاص مسألت می نمایم. امیدوارم به احسن وجه بتوانیدجوابگوی حسن اعتماد مردم به شما باشید.

اینجانب آمادگی خود را برای همکاری با شورا اعلام می دارم. و حاضرم تمام علم و تجربه و تخصص خود را در راستای اعتلای شهر عزیزمان گراش در اختیار شورا قرار دهم.

باشد که با کمک همدیگر بتوانیم شهری بسازیم “متحد، مقتدر و آباد”

و من ا… توفیق

ابراهیم شیروان

                                                                                                  ۲۴/۳/۱۳۹۲