هفت‌برکه: بعد از صدرنشینی در مرحله مقدماتی، جوانان هلال‌احمر مرحله نهایی لیگ برتر جوانان زیر ۱۸ سال فارس را نیز با یک برد ارزشمند آغاز کرد. 

به گزارش هفت‌برکه مسابقات لیگ برتر فوتبال زیر هجده سال استان فارس در دو گروه چهارتیمی آغاز شد و از هر گروه دو تیم موفق به صعود به مرحله نهایی شدند. تیم جوانان هلال‌احمر گراش در شش مسابقه مقدماتی با ثبت شش کلین‌شیت به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی صعود کرد..

در این بازی‌ها، تیم‌های هلال احمر گراش و پیشگامان شیراز از گروه اول و خلیج‌فارس شیراز و آینده‌سازان نورآباد از گروه دوم، تیم‌های صعودکننده به مرحله‌ی دوم بودند.

مسابقات به صورت دوره‌ای و تک‌بازی برگزار می‌شود و در نهایت یک تیم به عنوان تیم قهرمان به مسابقات کشوری صعود می‌کند. با برگزاری قرعه‌کشی، تیم هلال احمر در دو بازی بیرون از خانه با تیم‌های پیشگامان و خلیج‌فارس و در بازی خانگی با تیم‌ آینده‌سازان نورآباد مسابقه خواهد داد.

در مسابقه‌ی نخست که دیروز جمعه ۶ مهرماه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، تیم هلال احمر به مصاف تیم خلیج‌فارس رفت که در این بازی تیم هلال احمر موفق شد با ضربه‌ی ایستگاهی محمدامین افشار یک بر صفر حریفش را شکست دهد.

ابوالحسن غلامی سرمربی تیم جوانان هلال‌احمر گفت: «تا اینجا کار بچه‌ها فراتر از انتظار ظاهر شده‌اند و در این مسابقات تیم ما با انجام بازی‌های درخشان و بسته نگه داشتن دروازه‌ی خود،در تمام بازی‌های خود شده است.»

هلال‌احمر در رده سنی جوانان زیر ۲۰ سال نیز در لیگ برتر کشور حضور دارد و چهارشنبه ۱۸ مهر در اولین بازی خود در فصل جدید میزبان شهر راز شیراز است.

Helal Ahmar 18