هفت‌برکه: همراه با جام قهرمانی فوتبال گراش در سال ۱۴۰۳، دستکش طلایی، بهترین بازیکن و آقای گل مشترک هم به زردپوشان گراش جوان رسید.

به گزارش هفت‌برکه، شنبه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۳ پس از پایان آخرین بازی لیگ فوتبال باشگاهی گراش، مراسم جشن قهرمانی و اهدای جام بازی‌ها نیز برگزار شد. این مراسم با حضور خانواده زنده‌یاد حاجی محمدامین محسن‌فرد، شهردار و اعضای شورای شهر و هواداران باشگاه گراش‌جوان برگزار شد.

۹ تیم اتحاد، جوشن، هلال احمر، ستاره آبی، نیولند، انقلاب، شاهین، شهدا و گراش جوان در مراسم قرعه‌کشی ۹ تیرماه ۱۴۰۳ حضور داشتند و تیم‌های استقلال، پرسپولیس نوین، شهیدان حسن‌زاده و بهاش زینل‌اباد غایبان این دوره مسابقات بودند.

GerashJavan

مسابقات باشگاهی گراش در سال ۱۴۰۳ با عنوان بزرگداشت زنده‌یاد حاج محمدامین محسن‌فرد از ۵ مرداد آغاز شد. قطعی برق تابستانی و همچنین مشکل در دکل‌های نوری ورزشگاه شهدا و در نهایت عدم حضور اتحاد در اعتراض به برگزاری بازی‌ها در گرمای تابستان، جدول مسابقات را ۸ تیمی کرد تا برنامه‌ بازی‌ها چند بار تغییر کند.

سعید جعفری، دبیر هیات فوتبال گراش، در مراسم اهدای جام قهرمانی با تشکر از خانواده محسن‌فرد گفت: این مسابقات با حضور ۹ تیم شروع شد. ولی متاسفانه به دلیل مشکلات برق نتوانستیم بقیه بازی‌ها را زیر نور برگزار کنیم. متاسفانه ورزشگاه شهدا مظلوم واقع شده است و کسی هوای آن را ندارد. ما در فوتبال حرف برای گفتن داریم. خیرین عزیز در این قسمت هم کمک کنند تا شاهد مسابقات بهتری در گراش باشیم. البته اعضای شورای و شهرداری در تمامی مراحل آماد‌ه‌سازی زمین یار و یاور هیات فوتبال بودند.

در پایان این دوره از مسابقات گراش‌جوان با ۱۹ امتیاز قهرمان شد. شاهین که چند هفته صدرنشین بازی‌ها بود پس از شکست در هفته ماقبل پایانی برابر گراش‌جوان، به مانند سال گذشته به جایگاه دوم رضایت داد و شهدا سوم شد.

در مراسم اهدای جام، پس از تقدیر از داوران و عوامل برگزاری‌ بازی‌ها به ویژه احمد غلامی، مسئول کمیته مسابقات هیات فوتبال، نوبت به معرفی عناوین شخصی رسید.

دستکش طلایی و عنوان بهترین دوازه‌بان به علیرضا قنبرپور از گراش‌جوان با ۴ گل خورده رسید. احمدنور نعیمی از گراش‌جوان و سعید ملایی از شاهین آقای گل مشترک بازی‌ها شدند. حمیدرضا حسن‌زاده کاپیتان تیم گراش‌جوان عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات را به دست آورد.

جام قهرمانی مسابقات را خانواده محسن‌فرد به کاپیتان، بازیکنان و عوامل باشگاه گراش‌جوان اهدا کردند. احسان جوکار رییس هیات فوتبال که در این مراسم حضور نداشت در پیامی قهرمانی گراش جوان را تبریک گفت.

Jadval Football 1403