هفت‌برکه : درگیری و چاقوکشی در اوز منجر به قتل عیسی سالاری و زخمی شدن یک نفر دیگر شد و  با اقدام پلیس پنج نفر که در درگیری نقش داشته‌اند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اوز امروز شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ از وقوع یک قتل و دستگیری قاتل در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد. به گزارش هفت‌برکه در خبر پلیس مقتول ۱۹ ساله معرفی شده است اما عیسی سالاری فرزند جنگی مقتول این حادثه متولد ۱۳۷۰ و ۳۳ ساله بود. به نظر می‌رسد فردی که خود را به عنوان قاتل معرفی کرده است ۱۹ سال سن داشته باشد.

GhatL Ewaz 2

سرهنگ حسین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس گفت: پنجم مرداد ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل یک نفر در شهر اوز، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت. با توجه به حساسیت موضوع، ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و مشخص شد که این درگیری به علت اختلافات قبلی بین چند نفر رخ داده است.

سرهنگ محمدی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و در کمتر از ۱۲ ساعت پس از وقوع قتل، در این خصوص قاتل و ۴ نفر از متهمان که در ایجاد درگیری نقش داشته‌اند، در شهر اوز دستگیر شدند.

قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات قبلی و شخصی عنوان کرد، گفت: قاتل برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

این درگیری بامداد جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ رخ داد. عیسی سالاری در این حادثه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسید و س.ح همراه او نیز که مصدوم شد بود به بیمارستان لار منتقل و بستری شد.

مراسم خاکسپاری عیسی سالاری ساعت ۵ عصر یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ در آرامستان جعفرآباد گراش برگزار می‌شود.

Hisa Salalri