13900904 peerozi lamerd 28مصطفی گوشه‌نشین به تنهایی چهار گل به تیم لامردی زد. در هفته یازدهم و آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر استان، تیم پیروزی هلال احمر گراش با اقتدار میهمانش ستاره جنوب لامرد را شکست داد. در این بازی ابتدا پیروزی با یک گل پیش افتاد ولی ستاره جنوب دو گل وارد دروازه میزبان کرد و نتیجه دو بر یک شد. پیروزی باز هم بازی را مساوی کرد و با یک گل دیگر پیش افتاد، اما تیم حریف هم با گل دیگری جواب هلال احمر را داد. نتیجه سه بر سه تا نیمی از نیمه دوم دوام داشت، اما پیروزی با استفاده از موقعیت‌های خود سه گل دیگر به ثمر رساند تا شانزدهمین امتیازش را با یک بازی شش بر سه به دست آورد. مصطفی گوشه‌نشین در روز خوبش چهار گل زد و سعید چتر‌آبگون و محمد‌جواد آذرآیین هم گل‌های دیگر را زدند.

در دقایق پایانی بازی نیمکت پیروزی که به داوری این بازی اعتراض داشتند با گرفتن کارت زرد دوم و اخراج آذرآیین اعتراض‌شان بیشتر شد که باعث توقف بازی برای لحظاتی شد. این در حالی بود که پیروزی ۵ بر ۳ از حریف جلو بود.

همچنین در بازی‌های دیگر لیگ برتر استان داوران گراشی یک بازی را قضاوت کردند. عبدالرضا حسین‌پور بازی پادنا میمند و عقاب شیراز را سوت زد و عبدالی دیگر داور گراشی هم داور چهارم این بازی بود. این چهارمین قضاوت حسین‌پور در این مسابقات بود.

دیگر نتایج به دست آمده هفته یازدهم لیگ برتر به این شرح است؛ مقاومت جهرم ۱ – ۱ شهید وفائی شیراز. سیف آباد کازرون ۰ – ۱ بهینه راهبر آباده. پادنا میمند ۲ – ۳ عقاب شیراز. ایسوزوبهادری کوار ۱ – ۱ شاهد شهرداری فیروزآباد.