هفت‌برکه: با اعلام رسمی نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی تعدادی از نامزدهای شرکت‌کننده در انتخابات در پیام‌هایی با تبریک به نامزد منتخب، از همراهان خود تشکر کردند.

به گزارش هفت‌برکه قاسم فرسوده نامزد اجماع گراش نیز در پیامی با تقدیر از مشارکت مردم از معتمدین و شورای شهر گراش، اعضای ستاد خود و عوامل اجرایی انتخابات تشکر کرد و در پایان نیز به مردم منطقه و منتخب مردم سید علاالدین بروجردی تبریک گفت.

01 Farsoodeh End

بسم الله الرحمن الرحیم
امام کاظم علیه السلام:
همانا خدا را در زمین بندگانی است که برای رفع نیاز‌های مردم می‌کوشند، اینان در روز قیامت در امان هستند.

سلام و درود خالصانه بر مردم مؤمن، انقلابی و غیرتمند حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم که با حضور و مشارکت گسترده خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گامی بلند در راه تحقق اهداف بلند انقلاب، آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدای والامقام و اعتلا و اقتدار ایران اسلامی و منطقه برداشتند و با سر لوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی مبنی بر مشارکت گسترده صحنه‌ای به یاد ماندنی را خلق نمودند.

سپاس این فرزند کوچک منطقه، ارزانی شما پدران، مادران، برادران و خواهران نجیب این دیار کهن، که پیروز خلق این حماسه بزرگ هستید.

اینجانب با کمال خضوع دست همه کسانی را که با رأی خویش در این انتخابات از حقوق، عزت و سربلندی منطقه حمایت کردند، به گرمی می‌فشارم.

هدف و انگیزه حقیر این بود که برای رفع محرومیت‌های انباشته شده منطقه بزرگ لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در طی سالیان متمادی قدم به عرصه انتخابات بگذارم و همه مساعی خود را مصروف به خدمت به مردم شریف این دیار بنمایم.

لازم می‌دانم اولاً از اعضای محترم شورای اسلامی شهر گراش و جمعی از معتمدین و همشهریان عزیزم و همچنین بزرگواران منطقه که با حمایت بی‌دریغ خودشان باعث شدند پا به عرصه انتخابات بگذارم کمال تشکر را بنمایم.

ثانیا : از عزیزانی که در ستادهای مردمی اینجانب در این مدت تلاش خالصانه و وافری مبذول داشته‌اند تشکر ویژه‌ای به عمل می‌آورم.

ثالثا: از کلیه عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسان، رسانه‌ها، نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی که شرایط برگزاری انتخاباتی گسترده وامن فراهم آوردند کمال تشکر را دارم.

در پایان ضمن تبریک صمیمانه به منتخب مردم جناب آقای علاءالدین بروجردی و مردم شریف منطقه، از خداوند سبحان آرزوی مزید توفیق برای ایشان را دارم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

برادرتان قاسم فرسوده