هفت برکه: هسته‌ی مشاوره آموزش و پرورش گراش به مرکز ارتقا یافت و محمدصادق نوروزی، سرپرست مرکز شد.

به گزارش روابط عمومی آ.پ:۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، مهرداد بدیع‌زادگان، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آ.پ گراش بر لزوم ارتقای هسته مشاوره به «مرکز» تاکید کرد و گفت:«با توجه به آمار دانش‌آموزی و ظرفیت نیروی انسانی و با پیگیری‌های انجام شده، توانستیم هسته مشاوره را به مرکز ارتقا دهیم تا بتوانیم فعالیت‌های مشاوره‌ای را گسترده‌تر و تخصصی‌تر از قبل انجام دهیم.»

او ادامه داد:«با اخذ مجوز، ما باید فعالیت‌های مشاوره‌ای خود را به صورت مستقل در ساختمانی جدا ادامه دهیم. البته این جدا از کارشناس مشاوره و پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی است که در خود اداره مستقر است. با شناخت و تخصصی که آقای نوروزی دارند، فعلا سرپرستی مرکز مشاوره را عهده‌دار خواهند بود.»

محمد صادق نوروزی، مسئول هسته مشاوره آموزش و پرورش شهرستان گراش نیز گفت:«رسیدن به مرکز مشاوره از اهداف ما در سال تحصیلی جدید بود. هدفی که حالا به ثمر نشسته است. مرکز مشاوره «رویش» نیز زیر نظر آموزش و پرورش شهرستان گراش فعالیت خود را آغاز کرده است.»

سرپرست مرکز مشاوره رویش آ.پ گراش با بیان این که فعالیت‌های مرکز مختص صبح نیست، گفت:«این مرکز می‌تواند فعالیت‌های مشاوره‌ای خود را در دو شیفت صبح‌ و عصر نیز برگزار کند.البته جدا از مدیر، ساعاتی اختصاص نیز به مرکز تعلق گرفته است که مشاوران ما با حضور در مرکز خدمات تخصصی مشاوره‌ای را ارائه می‌دهند.»

او در ادامه گفت:«مشاوره و کارشناس پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی از زیر مجموعه‌های معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی است.»

moshavere norozi.a.p 1402