هفت‌برکه: عبدالمجید نادرپور، دونده گراشی، در مسابقات لیگ دو و میدانی جوانان کشور در دو ماده‌ی تیمی و انفرادی به مقام‌های ارزشمند دست یافت.

به گزارش هیات دو و میدانی گراش، این مسابقات در تاریخ ۳۰ و ۳۱ شهریورماه و به مدت دو روز در مجموعه ورزشی دو و میدانی انقلاب تهران برگزار شد. عبدالمجید نادرپور به عنوان یکی از اعضای تیم مهر عظام از استان فارس راهی این دوره از مسابقات شده بود.

در روز اول مسابقات، نادرپور به همراه این تیم در ماده ۱۰۰×۴ امدادی (تیمی) به مقام اول مسابقات رسید. در روز دوم، او موفق شد در ماده دو ۲۰۰ متر سرعت (انفرادی) به مقام اول در گروه دوم این مسابقات برسد.

محمدعلی نادرپور، رئیس هیات دو و میدانی گراش، در مورد این رتبه‌ها توضیح داد: «در مسابقات لیگ کشوری، به مقام‌آوران مدال نمی‌دهند. اما در مسابقات انتخابی کشوری مدال می‌دهند که برای این مسابقات نیز هفته دیگر دوباره اعزام داریم. وقتی تعداد شرکت‌کننده‌ها زیاد باشد، ورزشکاران گروه‌بندی می‌شوند و امتیاز نفرات به تیم اضافه می‌شود.»

رییس هیات در ادامه گفت: «این هیات با گذشت یک سال از فعالیت خود در شهرستان، توانسته جایگاه خوبی در سطح استان پیدا کند و دوندگان بااستعدادی را پرورش بدهد. در طول این یک سال، در بخش بانوان و آقایان، مقام‌های متعدد استانی و همچنین کشوری به دست آمده است. قابل ذکر است این موفقیت‌ها با وجود مشکلات فراوانی از جمله نداشتن پیست استاندارد و همچنین نبود زیرساخت کسب شده است.»

نادرپور لازم دید از حمایت‌های محسن افشار، رییس اداره ورزش و جوانان، و دکتر فرجی، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، که کمک حال این هیات جهت کشف استعدادها بوده است تشکر کند.

14020702 Abdolmajid Naderpour 1 14020702 Abdolmajid Naderpour 2