هفت برکه: تیم مدرسه هندبال دختران آسمانی در مسابقات قهرمانی هندبال منطقه جنوب استان فارس به مقام سوم رسید.

به گزارش آرزو عباسی، روابط عمومی هیات هندبال شهرستان گراش: یک‌شنبه، یازدهم تیر ماه تا چهارشنبه چهاردهم تیرماه مسابقات هندبال جنوب استان فارس به میزبانی لارستان در سالن آزادی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات هفت تیم شامل؛ دو تیم منتخب الف و ب از لار، دو تیم منتخب الف و ب از فیروزآباد و دو تیم از جهرم به نام‌های نخل جهرم و شهرداری جهرم و تیم مدرسه دختران آسمانی با هم رقابت کردند.

تیم مدرسه دختران آسمانی در گروه خود با تیم فیروزآباد ب، تیم منتخب لار ب و تیم نخل جهرم بازی داشت که نتایج این بازی‌ها به ترتیب ۱۴-۴، ۱۲-۵ و ۱۵- ۶ به نفع تیم گراش به پایان رسید.

از گروه دوم تیم منتخب لار الف به مقام اول و تیم شهرداری جهرم مقام دوم را از آن خود کرد. در نهایت تیم مدرسه دختران آسمانی در بازی ضربدری مقابل شهرداری جهرم قرار گرفت که با نتیجه‌ی ۱۴-۶ در این رقابت شکست خورد و از راهیابی به فینال باز ماند.

در نهایت در بازی رده‌بندی تیم مدرسه دختران آسمانی رو به روی تیم نخل جهرم قرار گرفت و با نتیجه ۱۰-۱۶ به پیروزی رسید و مقام سوم مسابقات را کسب کرد.

زهرا نظافت  رئیس هیات هندبال گراش به عنوان مدیر، مربی و موسس مدرسه هندبال دختران آسمانی هدایت تیم هندبال گراش در این مسابقات را بر عهده داشت. ظرافت در هیات هندبال استان نیز مسئول کمیته فرهنگی را بر عهده دارد.

basketbal