هفت‌برکه: نیمه شب جمعه ششم آبان‌ماه، یک خودروی پارس که با سرعت از سمت میدان شهرداری (شهید برزگران) به سمت بلوار سعادت در حرکت بود، به شدت با تیر برق برخورد کرد. سرنشینان این خودرو چهار جوان بودند. ایمان ابراهیمی ۱۸ساله، فرزند جعفر، یکی از این سرنشینان بود که بر اثر شدت جراحات درگذشت. سه سرنشین دیگر توسط نیروهای اورژانس و هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان گراش، جمعه ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲ و ۲۵ دقیقه بامداد، با اعلام حادثه واژگونی سواری پارس در فلکه برزگران روبه‌روی شهرداری با چهار مصدوم به واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ گراش، سریعا دو دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

روابط عمومی اورژانس در ادامه گفت: «سه تن از سرنشینان خودرو ۱۷, ۱۸ و ۱۹ساله بودند. آقای ۱۸ساله که در خودرو گیر کرده بود، پس از تلاش نیروهای امدادی آزاد شد ولی در صحنه‌ی حادثه فاقد علائم حیاتی بود. عملیات احیا (سی‌پی‌آر) بر روی این سرنشین از محل حادثه تا مرکز درمانی ادامه داشت و به بیمارستان تحویل داده شد. دو مصدوم دیگر نیز که از ناحیه‌ی پا و ستون فقرات دچار شکستگی شده بودند، پس از انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی توسط آمبولانس دوم جهت سیر مراحل درمانی بیشتر به بیمارستان امیرالمومنین علی علیه السلام گراش انتقال داده شدند.» چهارمین مصدوم حادثه که در وضعیت بهتری قرار داشت، توسط عوامل امدادی هلال احمر به بیمارستان انتقال داده شد.

14010806 Tasadof 01

 

 

حادثه با موتورسیکلت

به گزارش روابط عمومی اورژانس، حادثه‌ی دیگر در ساعت ۳:۳۰ بامداد با اعلام حادثه واژگونی موتورسیکلت روبه‌روی مسکن طلاب با یک مصدوم کد دو پایگاه اورژانس به محل حادثه اعزام شد. در این حادثه راننده موتورسیکلت که به دلیل واژگونی دچار تروما به سر و کاهش سطح هوشیاری شده بود پس از انجام اقدامات درمانی توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.

 

نجات مردی از خلیلی با بالگرد

روابط عمومی اورژانس همچنین خبر می‌دهد که شب گذشته مردی که از خلیلی برای درمان به درمانگاه فداغ آمده بود، دچار ایست قلبی شد و پس از احیای او با عملیات سی‌پی‌آر، برای پیگیری عملیات درمان، با بالگرد بیمارستان لار به بیمارستان فسا انتقال داده شد.