هادی دهقانی معاون پیشین فرمانداری گراش به عنوان بخشدار ارژن منصوب شد.

به گزارش سایت استانداری فارس، یحیی صادقی در جلسه تودیع و معارفه بخشدار اررژن با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه های مختلف علمی، اظهار داشت: ارسال موجود زنده به فضا توسط ایران اسلامی در حالی انجام گرفت که شاهد بیشترین فشارها و تحریم ها در حوزه اقتصادی و علمی هستیم و این موفقیت ها تنها در سایه اعتماد و تکیه به توانمندی هایی جوانان این مرز و بوم و تبلور عینی شعار ما می توانیم، صورت گرفته است.

وی با بیان این که شعار دولت از ابتدا کار برای مردم بوده است، افزود: حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه ما را در حوزه خدمت رسانی به مردم دو چندان کرده است و همه بدانند کار کردن در این دولت، کار صبح تا ظهر نیست بلکه کار شبانه روزی و صرفاً برای مردم  است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در ادامه با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب و بالقوه بخش ارژن در حوزه های مختلف از جمله در حوزه گردشگری، توسعه و پیشرفت این بخش را در سایه همدلی، کنار گذاشتن اختلافات و حمایت از سرمایه گذاران بخش دانست و خواستار همراهی مدیران و معتمدین بخش با بخشدار جدید در راستای شتاب دادن به روند توسعه ارژن شد.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خدمات عزت الله جهانخواه، بخشدار پیشین، هادی دهقانی به عنوان بخشدار جدید ارژن معرفی شد. هادی دهقانی به مدت یک سال از اسفند سال ۹۰ تا اسفند سال ۹۱ به عنوان نخستین معاون فرماندار در شهرستان گراش حضور داشت.

بخش ارِژن شامل سه دهستان دشت ارژن، قره چمن و کوه مره سرخی در غرب شهر شیراز و در مسیر جاده شیراز به کازرون قرار دارد. دشت ارژن بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ بیش از ۲۳ هزار نفر جمعیت دارد.

Hadi Dehghani