امیرمختار بلاغی: جناب آقای مهرابی در توصیه‌ها و مطالبات خود از فرماندار جدید گراش چنان از کلماتی مانند: «مهمان ناخوانده» و «انقلابی بیخه‌ای» و سپاه و افراد صاحب نفوذ و دولت نام برده‌اند انگار بغض نهفته‌ای بر نظرات ایشان حاکم است. با همه این‌ها جالب این که امید دارند که فرماندار طیف‌گرایی نکنند.

Motalebeh Belaghi 1

برادر بزرگوار لیست بلند بالایی از مشکلات شهر را که همه بر آن واقف هستند را بیان داشته‌اند غافل از اینکه این همه مشکلات را حتی دولت تدبیر و امید، با آن همه ادعا نتوانست حتی سراغ آنها برود و چه رسد به حل آن‌ها.

جناب آقای مهرابی شورای شهر که متولی اصلی شهر است بدون توجه به خواست مردم و شعار و وعده‌های انتخاباتی اقدام به گزینش شهردار غیربومی کردند چه توقعی دارید استانداری به مقوله بومی بودن فرماندار توجه نماید؟

جناب آقای مهرابی تنها راه حل مشکلات مطالبه‌گری جمعی است و الا به تنهایی به نتیجه نمی‌رسید شما و کسانی که دستی بر آتش دارند اقدام به تشکیل گروه و ارائه راهکار بنمایید.

تا مطالبه‌گری موردی صورت نگیرد و راه ذکر نگردد؛ فرماندار، شهردار و هر کس که باشد موفق نیست. خوب می‌دانیدکه تاکنون در مراسم تودیع و معارفه هیچ مسئولی از کارهای عقب افتاده صحبت نشده و همیشه از او تقدیر کرده‌اند و احیاناً هدایایی هم در نظر گرفته شده است. مسئولین ما همیشه پز «کارهای کرده» خود را داد‌ه‌اند و هیچ وقت از آنها درباره‌ی «نکرده‌ها» سوال نشده است. این که چه کارهایی وظیفه آن‌ها بوده و باید انجام می‌دادند، ولی کوتاهی کرده‌اند.

جناب آقای مهرابی اصولگرا و اصلاح طلب مرده‌اند و دیگر وجود خارجی ندارند. گریه بر گوری که مرده‌ای در آن نیست را کنار بگذاریم و به خواست مردم شهر بیاید بدون در نظر گرفتن عقیده سیاسی جوانان متخصص را گرد هم جمع کنید و با ارائه نظرات کارشناسی و پیگیری مجدانه، انشاالله مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنید. وگرنه وضع به همین منوال باقی می‌ماند و باز انتخاب مسئولی دیگر و مطالب تکراری و بدون نتیجه پیش‌روی همه شهروندان خواهد بود.

امیرمختار بلاغی– وکیل دادگستری و فرمانده پیشین حوزه مقاومت گراش