هفت برکه: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، مجید غلام‌پور فرماندار گراش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از مسئولین و هنرمندان شهرستان با خانواده شهیدان محسن و محمد بهمنی و احمد ایزدی از شهیدان فعال در عرصه هنر دیدار و دلجویی کردند.

shohada

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش: این دیدار، یکشنبه شب ۲۱ فروردین ۱۴۰۱،صورت گرفت. فرماندار گراش در این دیدار ضمن تجلیل از رشادت و فداکاری شهیدان، از صبر، ایثار و استقامت خانواده معظم شهدا قدردانی کرد.

مجید غلام‌پور با اشاره به سالروز شهادت سید مرتضی آوینی، این شهید بزرگوار را آیینه تمام نمای یک هنرمند متعهد، انقلابی و متدین دانست.وی گفت:«خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه‌های معنوی انقلاب هستند و خدمت به خانواده‌های شهدا، اقدامی فرهنگی و ارزشمند است و این امر سبب ترویج و اشاعه ارزش‌های ایثارگری و پایداری در جامعه خواهد شد.»

فرماندار گراش همچنین با اشاره به جایگاه و منزلت خانواده شهدا بر ضرورت تکریم هر چه بیشتر خانواده معظم شهیدان تاکید کرد. شهیدان احمد ایزدی و محسن بهمنی از فعالان هنری در رشته خوشنویسی بودند و از آنان آثاری در این حوزه به جا مانده است.

شهید محسن بهمنی فرزند غلامحسین متولد سه فروردین چهل و پنج در گراش است. وی در اردیبهشت ماه سال ۶۵ در محل ابوقریب مفقود و در تاریخ ۳۰ شهریورماه ۶۹ در گراش به خاک سپرده شد. محمد بهمنی دیگر فرزند غلامحسین بهمنی متولد پنجم دی ماه سال ۱۳۴۶ است. وی ۲۶ اسفندماه ۶۶ در منطقه عملیاتی خرمال به فیض شهادت نائل آمد. و احمد ایزدی فرزند غلامعباس متولد دوم شهریورماه ۱۳۴۸ است. او در ۱۹ فروردین ۶۶ در شلمچه و در عملیات کربلای ۸ به شهادت رسید.

shoada1