هفت برکه: تیم امید هلال احمر گراش از گروه یک در لیگ دسته اول امید استان، بدون گل خورده و با ۹ گل زده به عنوان تیم اول به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

helal ahmar

 

به گزارش حسن جبرالدینی، روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی هلال احمر گراش: پس از سه روز رقابت بین تیم‌های امید در سطح استان فارس در نهایت تیم‌ هلال احمر گراش به عنوان تیم اول و تیم ستاره آبی لار به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. در این دوره از مسابقات تیم‌های نفت اوز،هلال احمر گراش، پرسپولیس ارسنجان و ستاره آبی لار با هم رقابت کردند.

تیم امید هلال‌احمر گراش در بازی اول با ۴ گل از سد تیم پرسپولیس ارسنجان گذشت. امیرحسین خسروی با دوگل، محمد علی کرباسی و سید محمد موسوی هر کدام با یک گل پیروزی تیم هلال احمر را در این مسابقه قطعی کردند.
گراشی‌ها در روز دوم به مصاف تیم میزبان یعنی نفت اوز رفتند. تیمی که در روز نخست نتیجه را به ستاره آبی لار واگذار کرده بود برای صعود ملزم به برد بود. آن‌ها نیمه اول مقاومت خوبی در مقابل مهاجمان هلال احمر نشان دادند ولی در نیمه دوم با گل‎‌های امیرحسین خسروی(۲گل)، سعید ملایی(۲گل) و بهنام استوار متحمل شکست سنگین ۵ بر ۰ شدند تا شانس صعود خود را برای رفتن به مرحله بعد از دست دهند. هلال احمر با این برد، شش امتیازی شد و در صدر قرار گرفت.
در روز پایانی امیدهای هلال احمر بایستی برای تعیین تیم اول و دوم گروه، در مقابل ستاره آبی لار صف آرایی می‌کرد. تیم لار که برای صعود نیاز به یک تساوی داشت با ترکیب دفاعی، پا به این مسابقه گذاشته بود و در طول ۹۰ دقیقه بازی حساب شده‌ای را به نمایش گذاشت. تلاش مهاجمان هلال احمر هم بی نتیجه ماند تا در پایان دو تیم به تساوی صفر بر صفر رضایت دهند.
در نهایت امید هلال احمر با کسب ۷ امتیاز به عنوان تیم اول و ستاره آبی لار با ۵ امتیاز، به عنوان تیم‌های اول و دوم به دور بعد صعود کردند.
امید هلال احمر با ۹ گل زده، عنوان بهترین خط حمله و بدون گل خورده عنوان بهترین خط دفاعی  را در این مسابقات از آن خود کرد.
مسابقات گروه دوم با حضور ۴ تیم شیرازی از شنبه بیست و یکم اسفند ماه در شیراز در حال برگزاری است تا تکلیف دو تیم دیگر صعود کننده نیز مشخص شود.هلال احمر گراش در روز جمعه بیست و هفتم اسفند ماه  میزبان تیم دوم گروه شیرازی‌ها خواهد بود و ستاره آبی لار بایستی در شیراز به مصاف تیم اول گروه دوم برود.
آرین کریم‌پور، علی اصغر کریمی، مجید زمانی، محمدرسول صدیقی، عباس اسماعیلی، علیرضا کریمیان، محمدعلی کرباسی، محسن پورمحمد، ابوالفضل راهپیما، بهنام استوار، علیرضا حسن نژاد، محمد حسن نژاد، محمدجواد فتوت، امیرحسین خسروی، سعید ملایی، ایلیا هادی‌پور، سیدمحمد موسوی و حسین شیرشمسی در این مسابقات برای تیم فوتبال هلال احمر بازی کردند. حسن جبرالدینی به عنوان سرپرست و جواد آذربادگان، ابوالحسن غلامی، احمدرضا محمودی، مهدی ابراهیمی و هاشم محمودی به عنوان کادر فنی این تیم را همراهی می‌کرد.

جمعه، بیست و هشتم اسفند ماه طبق برنامه‌ی بازی‌های نیمه نهایی مسابقات امید استان، تیم اول گروه یک یعنی هلال احمر گراش به مصاف تیم دوم گروه دو به میزبانی تیم هلال احمر گراش خواهد رفت.

تیم اول گروه دو نیز با تیم دوم گروه یک به میزبانی تیم اول رقابت خواهد کرد. مسابقات به صورت تک بازی برگزار می‌شود و در صورت تساوی در بازی دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای و پس از آن ضربات پنالتی تعیین‌کننده تیم صعود کننده خواهد بود.