هفت برکه: امیرعلی یحیایی و محمدسبحان یحیایی در جمع هشت بازیکن برتر تنیس‌روی میز کشور در رده سنی ۱۰ و ۱۱ سال قرار گرفتند. 

به گزارش هفت‌برکه، گراش به مدت سه روز میزبان مسابقات تورایرانی تنیس روی میز کشور در رده سنی ۱۰ و ۱۱ سال است. برای این مسابقات ۶۶ بازیکن از ۱۸ استان کشور به گراش آمدند و در نهایت فردا جمعه فراز شکیبا از آذربایجان شرقی و احسان شریعتی از فارس دیدار نهایی را در خانه پینگ‌پنگ گراش برگزار می‌کنند. 

این مسابقات از چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ آغاز شد. تیم فارس با مربیگری هادی موغلی با ۱۰ بازیکن در این رقابت‌ها حضور داشتند.

مهدی یحیایی رییس هیات تنیس روی میز گراش گفت: «میزبانی مسابقات کشوری برای شهر ما فرصتی بود که به سختی به دست آمد و بازیکنان گراشی هم به خوبی از از این فرصت استفاده کردند. نتایج این بازیکنان راضی‌کننده بود و خوشحالم که دو بازیکن در جمع ۸ بازیکن برتر کشور داریم. فردا امیرعلی برای مقام پنجمی و محمد سبحان برای مقام هفتم رقابت می‌کند. حسین دیباچی هم در اولین تجربه کشوری خود مقام ۲۷ را به دست آورده است.»

عبدالرسول میرپور مسئول برگزاری مسابقات تور ایرانی پسران کشور  در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: دور اول مسابقات تور ایرانی پسران در بناب برگزار شده و دور دوم در گراش، که این دوره به صورت دوره‌ای و حذفی انجام می‌شود.

وی افزود: در مجموع بازیکنانی که در دوره اول در شهر بناب و در دوره دوم در شهر گراش انتخاب شدند، امتیاز آن‌ها با هم جمع می‌شود و از بین آن‌ها ۱۶ نفر برتر به تیم ملی راه پیدا خواهند کرد.

مسئول برگزاری مسابقات تور ایرانی پسران کشور افزود: از بین ۱۶ نفر راه یافته به اردوی تیم ملی، دو نفر انتخاب و به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام می‌شوند.

Yayaii

 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by هفت برکه گراش – گریشنا (@۷berkeh)