بستن

مجوز مرکز نوآوری گراش صادر شد

هفت‌برکه – گریشنا: مجوز مرکز نوآوری گراش صادر شد و این مرکز در مجموعه علوم پزشکی گراش راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش، پنج‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه، اصغر فرودی فرماندار گراش از راه‌اندازی مرکز نوآوری وابسته به پارک علم و فناوری فارس به زودی در شهرستان گراش خبر داد و گفت: این مرکز در قالب امضای تفاهمنامه بین پارک علم و فناوری، فرمانداری و دانشکده علوم پزشکی شهرستان امضا و زیر نظر پارک علم و فناوری فارس فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

فرماندار گراش با تقدیر از تعامل و همکاری دانشکده علوم پزشکی گراش و پارک علم و فناوری فارس، افزود: این مرکز در دانشکده علوم پزشکی گراش راه‌اندازی خواهد شد و در حال حاضر آقای جعفر یوسفی به عنوان مسئول این مرکز معرفی شده است.

اصغر فرودی با بیان این که راه‌اندازی مرکز نوآوری فرصتی فراهم می‌کند تا استعدادهای نهفته در شهرستان گراش شکوفا شود، تصریح کرد: با راه‌اندازی مرکز نوآوری، زمینه فعالیت شرکت‌ها و ایده‌های نوآورانه فراهم خواهد شد که می‌تواند باعث گسترش فعالیت‌ها در حوزه فناوری و علوم دانش‌بنیان شود.

فرودی با اشاره به ساختار مرکز نوآوری در شهرستان، اضافه کرد: مرکز نوآوری با هدف حمایت از افراد مستعد و خلاق و با چشم‌انداز توسعه فن‌آفرینی از طریق ایجاد بسترهای حمایتی مناسب، زمینه پرورش ایده‌های نو و کاربردی را فراهم می‌آورد که باعث رونق اقتصاد مقاومتی در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال و کسب و کار نوین می‌شود.

دکتر مهرداد شفیعی، مدیر موسسات پارک علم و فناوری فارس، در گفتگو با گریشنا گفت: فعالیت مراکز نوآوری همانند مرکزی که در گراش راه‌اندازی خواهد شد، معطوف به کمک به کارآفرینان نوپا و کسانی است که می‌خواهند کسب‌وکار نوآورانه‌ای را شروع کنند. این مرکز در زمینه مشاوره، تیم‌سازی و آموزش به این افراد کمک می‌کند. 

دکتر شفیعی در مورد جامعه هدف این مرکز گفت: جامعه هدف ما فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است. به ویژه کسانی که به دنبال کارآفرینی دانش‌بنیان هستند. 

جعفر یوسفی در مورد راه‌اندازی این مرکز در گراش گفت: «محل از سوی دانشکده علوم پزشکی فراهم شده است و در حال آماده‌سازی محل تعیین شده هستیم. امیدواریم تا یک ماه آینده مرکز نوآوری گراش افتتاح شود.»

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

4 نظر

  1. اصلی در مدیریت وجود دارد که می‌گوید “اول فرد بعد برنامه و هدف” ضمن احترام به مهندس یوسفی و با شناختی که از ایشان دارم هر چند انسان قابل احترام و خوش قلبی هستند اما با قاطعیت اعلام می‌کنم ایشان توان به سرانجام رساندن هیچ کاری را ندارند، در نتیجه یا این مرکز زود جمع می‌شود یا نتایج در خوری را نخواهد گرفت.این یادداشت را در آخرین روز فروردین ۹۹به خاطر داشته باشید.
    سپاس

  2. برادر مطلع،
    کمى فرصت بده کمى هم انگیزه و حمایت
    این روش برخورد نوعى خودزنى است
    شماى توانا بیا گوشه اى از کار بگیر و راهنمایى عالمانه بفرما شاید به فرجام نشست

  3. پارک علم و فناوری شیراز چی داره آخه؟؟ که دیگه ما بخوایم زیر مجموعه اون بشیم؟؟!
    نتیجه این هم آخرش همون نتیجه بنیاد علمی کنار مسجد صاحب الزمان هستش.
    اما باز هم حرکت خوبیه و امیدوارم حمایت بشه.

  4. در جواب دوست مطلع عرض کنم که اتفاقاً نکته مثبت این کار اینه که خود مهندس یوسفی به عنوان یک بومی دلسوز و خوش فکر پیگیر این موضوع بودن و کار را تا اینجا پیش بردن.
    متاسفم برای افرادی نظیر حضرتعالی که قدر نیروهای با ایده های نو نظیر ایشون را نمی دونید.
    انشاالله با یاری خدا این مرکز را ملجای برای حمایت از جوانان خوش فکر خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top