هفت‌برکه – گریشنا: جوانان رضوی گراش پرچم امام حسین(ع) را به همراهی خادمین حرمین کربلا به حرم حضرت امام رضا(ع) رساندند.

عصر پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ساعت ۱۸، خیابان خسروی منتهی به در ورودی باب‌الجواد حرم امام رضا(ع) شاهد اجرای برنامه‌ی هیاتی از گراش بود که پرچم امام حسین(ع) را به همراهی خادمین حرمین کربلا و با نوای دمام حمل می‌کردند.

Khademin Haram 12

در این برنامه که به ابتکار کانون مذهبی روایت آفتاب و با همکاری شبکه جوانان رضوی، نمایندگی شهرستان گراش، و هیات امنای حسینیه ابوالفضل(ع) برگزار می‌شد، هیات دمام‌زنی جوانان بنی‌هاشم(ع) به اجرا در خیابان پرداخت و مردم نیز از لمس پرچم حرم امام حسین(ع) تبرک جستند، تا در نهایت این پرچم متبرک به آستان قدس تحویل داده شود. محمدصادق رحمانیان، مدیر رادیو فرهنگ، نیز این هیات را همراهی می‌کرد.

سایت آستان‌نیوز یک گزارش تصویری از دریچه دوربین علیرضا صفرزاده از این مراسم منتشر کرده است (اینجا) که در گریشنا بازنشر می‌شود.

برنامه در حرم شاهچراغ

چهارشنبه بیستم شهریور این برنامه در حرم شاهچراغ اجرا شده بود، و گراشی‌ها پرچم امام حسین(ع) را به خادمان شاهچراغ سپردند.

پرچم امام حسین(ع) که توسط خادم حرم آن حضرت برای تبرک به گراش آورده شده بود، با حضور اعضای کانون مذهبی روایت آفتاب و موسسه جوانان رضوی شهرستان گراش به حرم مطهر شاهچراغ رسانده شد، تا زائران شاهچراغ نیز جسم و جان خود را بدان متبرک سازند. گروه دمام‌زنی هیئت جوانان بنی‌هاشم(ع) نیز در صحن حرم به اجرا پرداختند.

Khadem Shahcheragh

برنامه در مجتمع دادگستری

همان روز، بعد از نماز مغرب و عشا، یک برنامه نیز در مجتمع فرهنگی و رفاهی شاهچراغ متعلق به دادگستری استان فارس، با حضور موسوی، رییس کل دادگستری استان فارس، و اعضای مرکز وکلای قوه قضاییه فارس برگزار گردید. در این مراسم حاج کاظم محمدی و غلامحسین پیروانی مداحی کردند و صادق رحمانی نیز به شعرخوانی پرداخت.

13980621 Parcham 7