هفت‌برکه – گریشنا: هیات امنای ورزش طی یک صورت‌جلسه، اموال خریداری شده برای سالن ورزشی محبی را تحویل اداره ورزش و جوانان گراش داد. این اقدام در ادامه‌ی کشمکشی است که از چندی پیش در مورد لغو مزایده‌ی این سالن به راه افتاده است، و گزارش آن در این یادداشت گریشنا (اینجا) مرور شده است.

در این صورت‌جلسه که به امضای اکثر اعضای هیات امنا، شامل قاسم فرسوده، رحمت مهیایی، محمدعلی چترآذر، میرزا  اکبری، دکتر محمدی (بدون امضا)، جواد دانشور، حسن سراجی و منوچهر سبزواری رسیده است، ۲۴ قلم که طی پنج ماه مدیریت هیات امنا (از ابتدای دی‌ماه ۱۳۹۷ تا انتهای اردیبهشت ۱۳۹۸) برای مجموعه ورزشی محبی خریداری شده، لیست شده است. در صورتجلسه آمده است که این اقلام از محل کمک‌های بانی خیر و بعضا توسط اعضای هیات امنا و افراد نیک‌اندیش خریداری شده و به سالن اهدا گردیده است.

در نامه‌ای که همراه با این صورتجلسه به امضای رحمت مهیایی، نماینده هیات امنای ورزش، رسیده است، نیز یک گزارش مالی کوتاه آمده است: «بدیهی است که علاوه بر لیست پیوستی، هیات امنا طی مدت مدیریت پنج‌ماهه خود بر سالن ورزشی حدود یک میلیارد و دویست میلیون ریال […] هزینه نموده در حالی که مجموع درآمدهای سالن طی این مدت مبلغ یکصد و سی و پنج میلیون ریال محاسبه و روزانه به حساب مشترک هیات امنا و اداره ورزش و جوانان واریز که صرف هزینه جاری و خرید وسایل مورد نیاز مجموعه ورزشی گردیده است.»

13980406 Gozaresh Mohebbi 3