13900506 jame adine 11پنجشنبه هر هفته مسابقات تنیس جام آدینه در زمین تنیس شهید یوسفی گراش برگزار می‌شود

مسابقه فینال دوره نخست جام آدینه را ایمان باقرزاده و غلامرضا بیگ‌زاده بازی کردند که ایمان باقرزاده به مقام اول رسید. بازی فینال ساعت ده و نیم شب در حالی شروع شد که از حدود هفتاد نفر دعوت شده ده نفر این مسابقه را دیدند. جعفر یوسفی رئیس هیات تنیس می‌گوید: «این دوره بین پانزده شرکت کننده برگزار شد و برای بازی فینال از تمام مسئولین شهر دعوت شده که شاید برایشان مقدور نبوده بیایند. با این حال حضور ورزشکاران باعث دلگرمی ماست.»

یوسفی ادامه داد: «بعد از شیراز، گراش تنها شهرستان دارای زمین تنیس خاکی است. مسابقات جام آدینه هر هفته در شیراز برگزار می‌شود و در اینجا هم همانند شیراز اقدام به برگزاری این مسابقات شده و هدف ما آشنایی و جذب مردم به این ورزش است.»

هزینه استفاده از زمین، بعد از ظهر‌ها ساعتی دو هزار و شب‌ها ساعتی پنج هزار تومان است. آموزش تنیس هم ساعتی هفت هزار و پانصد تومان است و با ده هزار تومان می شود در مسابقات جام آدینه شرکت کرد. جعفر یوسفی می‌گوید: «اکثر بچه‌ها کلاس‌ها را همینجا شروع کرده‌اند. چند ماه قبل هم سام صمیمی از همشهریان خودمان نزدیک به ده روز به آموزش بچه‌ها پرداخت. ایشان بیش از پانزده سال مربی تنیس در دبی هستند و ده سال هم داور بین‌المللی مسابقات تنس بوده‌اند.» جعفر یوسفی مسابقات جام آدینه را پله‌ای برای شروع می‌داند و می‌گوید در تدارک برگزاری جام تنیس آزاد گراش در سطح کشوری است.