IMG 1912هیئت پینگ پنگ گراش: مسابقات آزاد بزرگسالان شهرستان گراش به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس طی دو روز و با حضور ۵۸ بازیکن از شهرستانهای مختلف استان فارس به میزبانی خانه پینگ پنگ شهرستان گراش برگزار شد.

در قسمت انفرادی این مسابقات که مرحله مقدماتی آن با حضور ۵۰ بازیکن در ۱۲ گروه ۴ و ۵ نفره برگزار شد ۲۴ بازیکن به مرحله بعد صعود کردند و سپس با اضافه شدن ۸ بازیکن برتر بازی‌ها در یک جدول دو حذفی ۳۲ نفره ادامه پیدا کرد که در پایان مسابقات سینا زارع از شیراز در فینال در یک بازی تماشایی با پیروزی ۳-۱ در مقابل عبدالهادی موغلی قهرمان مسابقات شد و عبدالهادی موغلی از گراش – ایمان چمن آرا از دارب و حمیدرضا موغلی از گراش به ترتیب مقام های دوم تا چهارم مسابقات را از آن خود کردند.

اما در قسمت دونفره مسابقات که بازی ها به صورت دو حذفی برگزار شد در پایان تیم دو نفره حمیدرضا موغلی و وحید هنرمند از گراش و مرودشت قهرمان شدند و تیم سینا زارع و حمید یوسفی و تیم فرهاد حشمتی و محسن غفوری نسب همگی از شیراز به ترتیب در مکانهای دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان مسابقات به نفرات برتر مبلغ ۲۵۰ هزار تومان جایزه نقدی به همراه حکم قهرمانی اهدا شد. در ضمن برگزاری این مسابقات نیز بر عهده‌ی آقای مرتضی موغلی بود.