هفت‌برکه (گریشنا): حسین‌علی حسین‌شیری در روز اول ثبت‌ نام انتخابات با حضور در وزارت کشور، برای نامزدی حوزه انتخابیه لارستان، خنج و گراش ثبت‌نام کرد.

به گزارش هفت‌برکه، حسین‌علی حسین‌شیری متولد ۱۳۵۴ در گراش است. او بعد از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، مدرک فوق لیسانس حقوق دانشگاه بین‌الملل شیراز را گرفته است.

فعالیت اداری حسین‌شیری با بخشداری خنج آغاز شد و بعد از دو سال حضور در خنج، مهرماه ۱۳۹۰ در آستانه انتخابات دوره نهم مجلس به فرمانداری مُهر رسید. حسین‌شیری دو سال فرماندار مُهر و چند ماه هم فرماندار ارسنجان بود و در آن زمان در سمت سخنگو و دبیر مجمع فرمانداران فارس نیز حضور داشت. او در حال حاضر ساکن تهران است و در شرکت‌های زیر مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) فعالیت دارد. مدیر عاملی یکی از شرکت‌های خارجی شستا، عضویت در هیات مدیره شرکت لوله‌های دو جداره قدر، رییس هیات مدیره شرکت پتروپاسارگاد البرز، مدیر آموزش و پژوهش شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی از مسئولیت‌های فعلی حسین‌شیری در تهران است.

حسین‌شیری در مورد گرایش سیاسی خود می‌گوید: «من جناح ولایت هستم.» او در مورد حضور در لیست‌های انتخاباتی نیز جوابی کوتاه می‌دهد: «نظرم این است که در لیست‌ها نباشم.»

حسین‌شیری در مورد ساز و کار طراحی شده برای اجماع در گراش می‌گوید: «کارگروه از نظر من محترم است و در جلسه آن‌ها هم شرکت کرده‌ام و نظراتم را داده‌ام. در جلسات آینده هم شرکت خواهم کرد. نتایج را سبک و سنگین می‌کنم و تصمیم می‌گیرم. آرا را در کل منطقه بسنجند و در نهایت اجماع انجام شود.»

Hoseinshiri03 Hoseinshiri00 Hoseinshiri01