21نخستین نشست شورای ورزش شهرستان گراش در سال۹۱ با حضور مهندس خواست خدایی فرماندار، اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان، روسا و نواب هیئت‌های ورزشی و نماینده‌های شورای ورزشی روستاها در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش، اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور مهندس خواست خدایی فرماندار گراش در این جلسه و گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و روز زن به تشریح برنامه های سال ۹۱ پرداخت و اظهارداشت شروع سال ۹۱ با کسب مقام نایب قهرمانی کونگ‌فوکاران در مسابقات استان، راهیابی سوسن باختر اسکیت باز خردسال گراش به اردوی تیم منتخب فارس و درخشش بانوان و آقایان در رقابتهای تیروکمان قهرمانی استان آغاز کردیم.

اکبری از اجرای برنامه خاکریز خاطرات یادواره شهدای ورزشکار از سوی باشگاه ورزشی گراش جوان تقدیر کرد و این حرکت را درخور توجه دانست. او گفت: اجرای فاز اول ساخت و ساز سالن ورزشی دکتر محبی و انجام محوطه‌سازی مجموعه ورزشی ریاست جمهوری و ورزشگاه شهدا در دستور کار اداره قرار دارد، ضمن اینکه به جد پیگیر ساخت سالن ورزشی چند منظوره در بخش ارد از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان هستیم.

اکبری تکمیل سالن ورزشی فداغ و ساخت دو زمین روستایی در دهستان خلیلی و لب‌اشکن را از دیگر اهداف اداره ورزش و جوانان برشمرد. او در پایان سخنان خود خواستار حضور منظم روسای هیئت‌های ورزشی در جلسات شد و افزود تعامل با روسای هیأت ورزشی استان می‌تواند روند انجام امور را تسریع نماید.

مهندس خواست خدایی فرماندار شهرستان گراش نیز ضمن تقدیر از خواهران و برادران حاضر در جلسه به بیان وظایف روسای هیئت‌های ورزشی پرداخت و تصریح نمود تعامل و همدلی می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات باشد . فرماندار گراش افزود سال ۹۱ سال پروژه محبی است که با جدیت آنرا دنبال خواهم کرد تا انشاا… هرچه زودتر به مرحله بهره برداری برسد. روکش آسفالت زمین فوتسال بخش ارد و تأمین یک دستگاه اسپیلت جهت سالن پینگ‌پنگ از جمله وعده‌های مساعد فرماندار به نماینده شورای ورزشی ارد و رئیس هیئت پینگ پنگ شهرستان در این نشست بود. در پایان هدایایی که از طرف اداره ورزش و جوانان تهیه شده بود توسط فرماندار و مسئولین به پاس گرامیداشت روز زن به نواب هیئت‌های ورزشی اهدا شد. در ادامه جلسه روسای هیئت های ورزشی و نمایندگان شورای ورزشی روستاها به بیان مشکلات و کمبودهای حوزه فعالیت خود پرداختند. اکبری گفت انشاا… سعی خواهیم کرد در حد توان نسبت به برطرف کردن مشکلات اقدام نمائیم. وی همچنین برضرورت پیگیری موضوع واگذاری زمین جهت ساخت مجموعه ورزشی روستایی به خصوص در دهستان آغصه و حسین آباد از سوی شورای ورزشی و اسلامی روستا تأکید کرد.